Palol Quer: òptim assessorament en la teva gestió d’assegurances

Enric Palol encapçala la segona generació de Palol Quer, corredoria d’assegurances de caire familiar amb despatxos a Figueres i a Salt.

Oficialment, Palol Quer va crear-se l’any 1998, si bé a la família anys abans ja coneixia sobradament el sector. En l’actualitat, l’oficina del carrer Vilafant de Figueres és la seu que abasta l’activitat del sector nord de Catalunya, mentre que l’oficina de Salt té control del sector situat més al sud de la comarca. Enric Palol comenta que l’empresa, tot i realitzar la major part de la seva activitat en territori català, darrerament ha fet una interessant expansió a àmbit nacional.

Palol Quer es dedica a l’assessorament professional en gestió d’assegurances. Tracten, sobretot, amb clients particulars i petites empreses. “Sabem que amb aquest tipus de client és difícil créixer a gran escala, però aquest no és el nostre objectiu: nosaltres centrem els nostres esforços a garantir una proximitat i una professionalització que ens caracteritzi”. Pel que fa a aquesta professionalització, a Palol Quer cada treballador destaca per la seva formació i per la manera com coneix el sector. “Cadascun dels membres del meu equip podria obrir el seu propi despatx, pels seus certificats i experiència”, destaca l’Enric.

“Tenim molt clar que la nostra funció no és vendre assegurances de forma massiva i impersonal, sinó que nosaltres el que fem és assessorar els nostres clients perquè allò que decideixin tirar endavant satisfaci les seves necessitats”. En aquest sentit, l’Enric destaca la manca de coneixement que, sovint, ha detectat en el sector. “És essencial deixar-se assessorar. Nosaltres, d’alguna manera, volem fer conjunts a mida als nostres clients. Fer la feina ben feta i anar a dormir satisfets per haver facilitat les coses a la nostra gent”.

A Palol Quer han apostat fortament per les noves tecnologies. Disposen d’un acurat sistema d’intercomunicació; concretament disposen d’una aplicació que assegura una fàcil multicanalitat. Totes les activitats i tots els documents queden registrats, per tal que els clients puguin consultar-los sempre que ho desitgin. A més, amb l’aplicació, el client pot comunicar-se fàcilment amb el seu corresponent gestor.

Cal remarcar que, aquest estiu, el despatx del carrer Vilafant patirà una remodelació total, per tal d’oferir un millor servei i una atenció de molta més qualitat. Durant les obres, l’activitat no s’aturarà, sinó que es concentrarà a l’edifici contigu.