Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Silvia Ripoll: “La nostra voluntat és potenciar les festes de Nadal i en especial el Cap d’Any”
    • Gemma Carbó: “Només a través del civisme i el bon comportament aconseguirem una millor convivència”
    • Míriam Lanero: “És un moment per demostrar la companyonia i la generositat de La Jonquera”
    • Roses es converteix en la referència de la comarca per celebrar Cap d’Any
    • Castelló d’Empúries inicia el Projecte Rossinyol de nou
    • Júlia Gil: “Hem de ser capaços de trobar el valor i el sentit a aquelles coses que ens omplen i ens fan sentir millor”
    • Marc Casadevall: “Tothom espera la Quina de l’Armentera”
    • Al restaurant Falconera, renovem l’oferta de “Nadal a casa”
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Gent i Oci
      • Cultura
      • Actes Socials
      • Fires i Festes
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Eleccions 2023
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Especial Dona Empresària
      • Gent de l’Empordà
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • + Curses
    • Salut i Bellesa
    • Notícies
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»Castelló d’Empúries commemora el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones
    Notícies

    Castelló d’Empúries commemora el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

    18 de Novembre de 20228 Vistes
    L’Ajuntament de Castelló d’Empúries commemora el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

    Les violències contra les dones persisteixen any rere any, en una societat patriarcal que es resisteix a perdre un statu quo que situa les dones en una posició de desigualtat.

    Aquest any, des del Departament de Benestar Social, es posa en marxa la campanya “Fartes de Violències Masclistes” que pretén ajudar a visibilitzar les diferents cares que pot adoptar la violència masclista. Volem pensar que com a societat hem avançat en prendre consciència d’aquesta xacra, però considerem que encara ens costa detectar la magnitud d’aquesta violència en totes les seves formes.

    Aquesta campanya va adreçada a alumnes de secundària, amb la intenció d’ajudar a les persones joves a identificar i aturar la violència masclista en totes les seves manifestacions.

    És per això que el divendres 25 de novembre a partir de dos quarts de dotze al pati del Palau dels Comtes, es farà la lectura del manifest institucional amb un acte obert a tothom i, tot seguit, a la sala municipal, s’ha organitzat una jornada adreçada a l’alumnat de 3r d’ESO dels dos centres educatius del municipi amb la col·laboració de la Cia. i el Col·lectiu El Paller i l’Oficina de Relacions amb la Comunitat, del cos dels Mossos d’Esquadra.

    La Cia i el col·lectiu El Paller presentarà BARAYE per les dones, un espectacle que pretén conscienciar sobre la forta repressió de les dones a l’Iran. Per la seva banda, l’Oficina de Relacions amb la Comunitat, del cos de Mossos d’Esquadra, farà una dinàmica/presentació sobre els diferents tipus de violència masclista amb la finalitat de detectar-la i prevenir-la.

    També s’ha editat una llibreta per a tot l’alumnat de secundària que inclou l’eslògan de la campanya i unes frases que conviden a la reflexió entorn de diferents manifestacions de violència. Tanmateix, s’ha fet arribar al professorat dels instituts una carta amb una breu documentació sobre els tipus de violència perquè es puguin treballar aquests continguts a les diferents tutories. En total es repartiran unes mil llibretes entre ESO, batxillerat, cicles formatius i Plans de Transició al Treball.

    Paral·lelament es farà extensiva la campanya a tota la població mitjançant les Xarxes Socials de l’Ajuntament, i també a les cartelleres i Mupis, que es troben distribuïts per tot el municipi.

    Anna Massot, regidora de Benestar Social i Famílies, ha volgut destacar la importància de dirigir la campanya a un públic jove que es troba en un moment de la seva vida molt determinant per actuar i prendre decisions en contra la violència masclista “hem volgut posar el focus en la identificació dels diferents tipus de violència donant eines i recursos als i a les joves per tal reconèixer aquelles actituds masclistes, que sovint encara no s’identifiquen com a tal”.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    Castelló d’Empúries inicia el Projecte Rossinyol de nou

    5 de Desembre de 20234 Vistes
    Notícies

    La FSE i Comerç Figueres llancen una campanya de captació de fons per millorar les instal·lacions de Pediatria de l’Hospital de Figueres

    4 de Desembre de 20236 Vistes
    Notícies

    Els alcaldes amb estació es reuneixen a Figueres per treballar pel futur del tren de l’ Empordà

    2 de Desembre de 20232 Vistes
    Cercar
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilabertran
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Parquets Emporda
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Mecanica Puig
    • Pinsos Casademont
    • Pere Ullastre
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Tot Salons
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Agencia Selles
    • Farmatural
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda Alt Empordà
    • Notícies
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2023 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.