Helena Solana

Zona chill-out, música en viu, activitats per a la mainada… Això i molt més en la sempre relaxant i acollidora atmosfera que desprèn la zona del Club Nàutic de la Marina d’Empuriabrava

L’esdeveniment de l’EmpuriaTast és en bona part competència d’Helena Solana, encarregada de Promoció Econòmica, Comerç, Fires i Mercats, amb qui en parlem una setmana abans de la celebració que tindrà lloc al bonic Club Nàutic d’Empuriabrava. “El conjunt en si és destacable: promocionar els productes i gastronomia locals i fer-ho en una excel·lent localització com és el Club Nàutic és una gran combinació”, explica la regidora del consistori.

Davant l’edició d’enguany, Solana posa el focus especialment en els 6 restaurants locals participants, “per la forma com s’hi han volgut implicar tot i la preocupant manca de personal en el sector”. I afegeix: “He pogut comprovar de primer mà, després de parlar amb professionals del sector, que la pandèmia, entre moltes altres coses, ha incrementat aquesta problemàtica, ja que molts cambrers i ara ja extreballadors de l’hostaleria han trobat feina en altres sectors”.

És sobretot per aquest motiu que convida de manera extensiva a tot tipus de públics a l’EmpuriaTast dels dies 17, 18 i 19 de juny “per fer costat a tot aquest col·lectiu que estan al peu del canó, tot i les dificultats evidents, així com als productors locals”. Confia que, com en les altres edicions, els residents no fallin i també es compti amb un bon nombre de gent de la comarca i província.

“L’esdeveniment sol agradar i mantenim allò que en les altres edicions ha tingut èxit. La música, la zona de relax, les activitats per la mainada… en definitiva: tornem a oferir una proposta de cap de setmana molt completa i apte per a tothom. A més, poder comptar amb un tast de vi dolç segur que serà positiu i agraït, ja que aportarà un toc de qualitat important per la cita en qüestió”, conclou satisfeta la regidora.

 592 visualitzacions totals,  18 vistes d’avui