Visites guiades i teatralitzades amb la companyia Aestus, format escape room, atraccions de fires, sopar, música… Mas Pau comença el mes de juliol amb la seva festa, tal com ens explica el regidor Juli Quesada.
– Com es presenta la Festa de Mas Pau d’enguany?
Serà el primer cap de setmana de juliol (dies 1 i 2). Arriba amb la mateixa il·lusió, ganes i importància que es mereix cada any. Amb ella volem que tots els nostres veïns i veïnes es retrobin i que el cap de setmana en qüestió, entre altres coses, sigui útil per realçar el patrimoni històric que tenim, en aquest cas a Mas Pau.
– Què destaques d’aquest cap de setmana festiu?
Doncs que seguim amb una proposta ben consolidada: la botifarrada, bona música amb els Nous Màgics i, sobretot, bon ambient. En definitiva: un mix que ve molt de gust per iniciar l’estiu com cal. També destacaria, com he dit en l’anterior pregunta, la proposta de descoberta del patrimoni històric i cultural que tenim (l’anomenada petita vila romana de Mas Pau), així com les atraccions de fira que ubicarem a la part superior de la Rambla i l’escape room.
– Com viuràs la festa?
Doncs amb moltes ganes i carregat d’il·lusió perquè tot surti bé. Amb l’esperança que vingui, com a mínim, la gent de cada any i que tothom s’ho passi bé. Pel que fa al dissabte, estaré pendent sobretot de les petites novetats que introduirem, que en principi han de funcionar molt bé. I pel diumenge, molt expectant de veure com funcionarà la programació i quina resposta tindrà, per exemple, l’escape room, un amalgama entre dues companyies. Repeteixo: la viuré expectant, com deia, però alhora molt il·lusionat perquè sigui un èxit!