Facebook Twitter Instagram WhatsApp
    Trending
    • L’Hospital de Figueres estén l’ús de les ulleres de Realitat Virtual
    • Selva de Mar celebra la Festa de Sant Sebastià 2023
    • La muralla medieval del Convent de Sant Domènec de Castelló d’Empúries, digitalitzada en 3D
    • La campanya “Fem brillar Roses” vol corresponsabilitzar la ciutadania en el reciclatge i la cura de l’espai públic
    • Pas endavant per l’execució dels pressupostos participatius de Vilafant
    • Sergi Palomeras presenta la seva dimissió com a conseller comarcal
    • Figueres presenta la “Figa Dolça”, una fira per posar en valor els vins i licors dolços de l’Empordà i la pastisseria de la ciutat
    • La Fundació Alive i el Club Nàutic l’Escala impulsen un projecte de ciència ciutadana pel mostreig de microplàstics al mar
    WhatsApp Twitter Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Gent i Oci
      • Actes Socials
      • Fires i Festes
      • Homenatges Vellesa
      • Cultura
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Especial Dona Empresària
      • Gent de l’Empordà
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • + Curses
    • Salut i Bellesa
    • Notícies
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Cultura»L’autèntic Octopussy torna a Empuriabrava el 15 d’octubre
    Cultura

    L’autèntic Octopussy torna a Empuriabrava el 15 d’octubre

    16 de Setembre de 202235 Vistes
    Octopussy-22

    Després de deu anys de la primera gran festa Octopussy, enguany es repeteix la celebració dedicada als anys 80 i 90, amb més d’una desena de discjòqueis i quatre ambients diferents de l’antiga discoteca Banana’s d’Empuriabrava, ara anomenada Soho.

    L’ambient de l’Octopussy es reviurà la nit 15 d’octubre. Una data que ja està assenyalada en el calendari d’aquells que tenen ganes de tornar a sentir la festa a les venes. Serà a les onze de la nit quan la discoteca Soho d’Empuriabrava es transformi en l’Octopussy de la mà de Xavi Piera, cara i veu de la mítica discoteca dels anys daurats de les nits d’Empuriabrava, per recordar un dels llocs preferits dels joves de la comarca i dels turistes de les nits dels 80 i 90.
    Més de dues mil persones estan cridades a gaudir d’una nit inoblidable. Piera pretén aplegar les persones discotequeres de l’època “aquells que ara ja tenen més de la quarantena” i que el seu cos encara els demana, almenys una nit, sortir a moure l’esquelet i a rememorar les nits de festa de quan tenien vint anys.

    Les cançons que sonaven a l’Octopussy tornaran a sonar el 15 d’octubre. A la sala gran, els esquelets es mouran a ritme dels 80 i 90, rememorant les millors cançons i ritmes de la gran dècada que encara avui dia és una inesgotable font d’inspiració. Serà en aquest espai quan a les dues de la matinada se celebri el 2022 i mig. L’organitzador de la festa, Xavi Piera, recorda que “no hem pogut celebrar el Cap d’Any junts, per això, donarem una bossa de cotilló a tothom a l’entrada”. A la sala dos, hi haurà música lenta “de la que ha fet enamorar sempre” i música del pop espanyol. Dos discjòqueis portaran la música electrònica a la sala tres, on els amants de la Makina hi tenen una cita ineludible.

    Durant la nit, Piera ens avança que “tindrem moltes sorpreses” i assegura que “si el 2012 la primera festa va sortir de nassos, en aquesta ens superarem. Serà una festa sonada!”. A través de la pàgina de Facebook “Octopussy, “The Myth” (20th-21st centuries)” es poden anar descobrint les novetats del que promet ser una nit de retrobaments i molta marxa.

    Les entrades a la festa Octopussy estaran a la venda a NoCashMarket.com per 20 €, inclou una consumició, cava i la bossa de cotilló.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    L’Hospital de Figueres estén l’ús de les ulleres de Realitat Virtual

    27 de Gener de 20231 Vistes
    Notícies

    La muralla medieval del Convent de Sant Domènec de Castelló d’Empúries, digitalitzada en 3D

    26 de Gener de 20231 Vistes
    Notícies

    La campanya “Fem brillar Roses” vol corresponsabilitzar la ciutadania en el reciclatge i la cura de l’espai públic

    26 de Gener de 20231 Vistes
    Cercar

    Revista Crae 366

    366CRAE
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilabertran
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Parquets Emporda
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Mecanica Puig
    • Pinsos Casademont
    • Pere Ullastre
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Tot Salons
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Agencia Selles
    • Farmatural
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda Alt Empordà
    • Notícies
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2023 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.