Montse Mindan agraeix, un any més, la bona predisposició dels 13 establiments gastronòmics participants, els quals ajuden a fer realitat una altra activitat de pes fora de l’època estiuenca. Recorda que a Facebook es poden guanyar menús.
Avenida, Bitàkora, Ca la Valeria, El Mirador de l’Almadrava, El Trull, Falconera, l’Àncora, La Cala, Risech, Roc Fort, Sa Brasa, Santa Llúcia i Sumac són els 13 restaurants rosincs que donaran forma a una nova edició del Suquet de Peix, campanya que tindrà lloc del 21 d’octubre a l’1 de novembre. Un dels plats estrella de la gastronomia rosinca tornarà a ser protagonista aquesta tardor, per tal de promocionar i posar en valor la restauració local i els productes autòctons, com són el peix fresc i els vins de la DO Empordà. Tots ells mostraran la versatilitat d’una recepta d’arrel tradicional.
“En efecte, esdeveniments així realcen els valors gastronòmics de Roses, els quals estan lligadíssims a la indústria pesquera, principal indústria i font de riquesa de la població temps enrere, i que avui dia és un estàndard i garantia de producte de qualitat i km0. Una combinació excel·lent: no es pot demanar més!” Això és el que opina Montse Mindan, regidora responsable de l’àrea de Turisme i actualment primera tinenta d’alcaldia.
En referència a les dates, detalla el següent: “Ja fa anys que implementem campanyes que ens ajudin a desestacionalitzar la temporada. No parem d’oferir activitats útils perquè la gent de la comarca i d’arreu trobin un bon motiu per a passar uns dies a casa nostra. La Fira de la Rosa, aquesta campanya del Suquet, el Festivalet, La Fira de la Cervesa, obres de teatre, el Dia de la Família , espectacles infantils o una bona passejada tot contemplant una de les millors postes de sol per, tot seguit, aprofitar la bona qualitat de la nostra oferta gastronòmica”.
Des de Promoció Turística recorden que els seguidors de Turisme de Roses a Facebook (perfil de visitroses) poden participar en el sorteig que s’ha obert i, així, guanyar menús per a dues persones en un dels restaurants participants. També preveuen que, mitjançant l’espot publicitari penjat a xarxes socials, cinemes i televisió, es compti amb públic francès, atès que la iniciativa coincideix amb el seu període de vacances de Tots Sants.