Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Comença la collita de Poma de Girona amb el lema ‘Tot l’any, pomes d’aquí’ i una predicció de més de 100 mil tones
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    • Roses ultima els preparatius de la Festa Major i ja té a punt el programa del nou espai Barraquetes
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Cultura»Roses diu hola a l’estiu amb un cap de setmana de música, gastronomia i còctels davant del mar
    Cultura

    Roses diu hola a l’estiu amb un cap de setmana de música, gastronomia i còctels davant del mar

    20 de Maig de 202614 Vistes
    Roses diu hola a l’estiu amb un cap de setmana de música, gastronomia i còctels davant del mar

    L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Roses renova aquest any la seva programació, amb una nova proposta per donar la benvinguda a l’estiu: l’HolaEstiu, un esdeveniment que pren el relleu de la Fira de la Rosa i on la música, la gastronomia i l’ambient de mar seran els grans protagonistes. Se celebrarà el cap de setmana del 5, 6 i 7 de juny i comptarà també amb avantatges en comerços, activitats i allotjaments.

    Les activitats d’HolaEstiu tindran lloc al passeig Marítim, davant de la plaça de Catalunya, i convertirà Roses en el primer municipi de la Costa Brava a inaugurar la temporada estival, amb una programació pensada per gaudir del mar, de la gastronomia, del comerç local i dels vespres d’estiu. Amb aquesta nova proposta, Roses aposta per un esdeveniment fresc i participatiu per donar el tret de sortida a l’estiu en un entorn privilegiat.

    Durant tres dies, el passeig s’omplirà de música en directe, sessions de Dji tastets gastronòmics, en una proposta oberta tant a la ciutadania com als visitants. Pel que fa a la programació musical, inclourà actuacions de l’Orquestra Maribel, Tapeo Sound System i Banannabeach Trio, així com sessions dels DJ Adrià Giner, Marvin i Alegre, que amenitzaran les tardes i nits de divendres, dissabte i diumenge.

    Paral·lelament, diferents restaurants i establiments oferiran tastets gastronòmics d’estiu cada vespre, de 19 a 23 h divendres i dissabte i fins a les 22 h diumenge. Entre els participants hi haurà Ca la Valeria, Can Cairó-La Fraternal, Can Cervera, Cervesa de Roses, L’Àncora, La Deliciosa, M Bistro, Stop Bar i Zappi Pizzeria. A més, entre el 29 de maig i el 7 de juny, Ca la Valeria, l’Àncora, La Fraternal i Harry’s Bar, se sumen a la proposta i oferiran cóctels dició ‘HolaEstiu’ als seus establiments.

    L’HolaEstiu torna a comptar amb la complicitat del sector privat a través de l’Associació d’Empresaris Roses Cap de Creus, amb un bon nombre d’establiments locals que s’han sumat a la iniciativa oferint avantatges en els seus productes i serveis. S’hi poden trobar des de promocions en activitats nàutiques com creuers per la badia, lloguer de caiac, excursions en catamarà, lloger de surf i pàdel surf…fins a descomptes en la compra de banyadors, xancletes i tovalloles, en gammes de protecció solar, o en mobiliari de jardí, entre d’altres. Diversos allotjaments ofereixen també un 15% de descompte sobre tarifa fent reserves amb el doci «HolaEstiu26».

    Roses
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Cultura

    Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món

    4 d'Agost de 20264 Vistes
    Cultura

    El Gat Negre Reggae Fest celebrarà la seva tercera edició aquest dissabte, 1 d’agost

    31 de Juliol de 202624 Vistes
    Cultura

    Castelló d’Empúries es prepara per viure una nova Festa Major de Sant Llorenç amb cinc dies d’activitats per a tots els públics

    28 de Juliol de 20264 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.