Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Patrick Hans Jahn: “La Fira del Vaixell d’Ocasió és una cita clau per al sector nàutic”
    • La Diputació presenta als ajuntaments gironins una nova línia de subvencions dotada amb 15 milions d’euros
    • La XXXVI Fira del Vaixell d’Ocasió d’Empuriabrava reunirà 32 empreses del sector nàutic
    • Cap i pota, cargols i cuina de sempre: El Trull d’en Baserba a Figueres
    • Míriam Lanero: “La Jonquera genera milions en impostos, però el municipi necessita que una part reverteixi en serveis per als veïns”
    • Els 9 restaurants fidels a les 10 edicions de la Ruta de les Tapes reben un distintiu de reconeixement
    • La Passió de Sant Climent Sescebes celebra 50 anys d’història i tradició
    • La 8a Nit del Turisme Empordanès reconeix el talent del sector a l’Escala
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Gent i Oci
      • Cultura
      • Actes Socials
      • Fires i Festes
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial Eleccions
      • Homenatges Vellesa
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Especial Dona Empresària
      • Gent de l’Empordà
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Salut i Bellesa
    • Notícies
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»Anunciada la primera novetat de l’enllumenat nadalenc a Roses: cel estelat a la rambla Ginjolers
    Notícies

    Anunciada la primera novetat de l’enllumenat nadalenc a Roses: cel estelat a la rambla Ginjolers

    13 de Novembre de 20254 Vistes
    Anunciada la primera novetat de l’enllumenat nadalenc a Roses: cel estelat a la rambla Ginjolers

    • L’estructura de fixació dels llums permetrà la instal·lació, durant la primavera i l’estiu, de tendals decoratius que protegiran del sol

    L’Ajuntament ha instal·lat una nova estructura a la rambla Riera Ginjolers destinada a una doble funció: servir de suport a la nova il·luminació amb què l’Ajuntament posarà llum i color a la rambla aquest Nadal, i col·locar tendals decoratius durant els mesos de calor, per protegir els vianants del sol. A més, una part de l’estructura és mòbil, fet que permetrà instal·lar tendals en diferents llocs del municipi en funció de les necessitats.

    L’Àrea d’Infraestructures i Serveis de l’Ajuntament continua amb la renovació i millora de l’enllumenat de Nadal, apostant aquest any per incorporar importants novetats i sorpreses. La primera d’elles és la instal·lació a la Riera Ginjolers d’un cel estelat format per garlandes LED d’alta lluminositat i baix consum, que crearan un sostre de llum de més de 200 metres que acompanyarà el recorregut per a vianants, entre el carrer Girona i l’avinguda de Rhode.

    Per a la seva posada en marxa el proper dia 28, data en què s’inaugurarà la il·luminació de Nadal, ha estat necessària la creació d’una estructura metàl·lica de tubs cilíndrics d’acer de 7 metres d’alçada, que sustenten els cables de suport de les garlandes.

    Una instal·lació pensada per a diferents usos

    Pensant en el potencial de la nova instal·lació, i per tal de donar-li la màxima funcionalitat i ús, l’estructura es mantindrà un cop es desmuntin els llums passat el Nadal. El motiu és que la mateixa estructura servirà, amb l’arribada de la calor, per a la col·locació de tendals decoratius que protegiran del sol als nombrosos vianants que circulen per la rambla.

    Es vol afavorir així el passeig i l’estada a les zones de descans que ofereix aquest important espai, aportant al mateix temps un entorn agradable i fresc al sector comercial i de la restauració del centre de la població. A més, part dels tubs de suport són desmuntables i mòbils, permetent la instal·lació de tendals en diferents punts del municipi, com celebració d’activitats culturals o lúdiques al carrer, etc.

    El gran avet natural es trasllada a la plaça Catalunya

    Per la seva banda, l’avet de 9 metres d’alçada instal·lat per primer cop l’any passat a Roses, canvia la seva ubicació de la rambla Riera Ginjolers (que comptarà amb la il·luminació renovada descrita anteriorment), a la plaça Catalunya. Estarà format a base d’avets naturals cultivats en vivers especialitzats amb mètodes respectuosos amb el medi ambient, que es fixen sobre una estructura metàl·lica i que, un cop finalitzades les festes, seran enretirats per procedir al seu compostatge.

    El regidor d’Infraestructures i Serveis, Lluís Espada, destaca “l’esforç municipal per innovar i aportar novetats en l’ornamentació nadalenca de cada nova edició, fins arribar a convertir Roses en un municipi de referència per la qualitat de la seva il·luminació i el gran nombre d’espais i carrers ambientats. Cal destacar el treball conjunt realitzat amb l’Àrea de Cultura per assolir aquesta innovació, que enguany portarà més sorpreses que anunciarem properament”

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    La Diputació presenta als ajuntaments gironins una nova línia de subvencions dotada amb 15 milions d’euros

    13 de Març de 20267 Vistes
    Notícies

    La XXXVI Fira del Vaixell d’Ocasió d’Empuriabrava reunirà 32 empreses del sector nàutic

    13 de Març de 20262 Vistes
    Notícies

    Els 9 restaurants fidels a les 10 edicions de la Ruta de les Tapes reben un distintiu de reconeixement

    12 de Març de 20267 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilabertran
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Parquets Emporda
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Mecanica Puig
    • Pinsos Casademont
    • Pere Ullastre
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Tot Salons
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Agencia Selles
    • Farmatural
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda Alt Empordà
    • Notícies
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes
    • Gastronomia
    • Homenatges a la Vellesa
    • Salut i Bellesa
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.