Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Patrick Hans Jahn: “La Fira del Vaixell d’Ocasió és una cita clau per al sector nàutic”
    • La Diputació presenta als ajuntaments gironins una nova línia de subvencions dotada amb 15 milions d’euros
    • La XXXVI Fira del Vaixell d’Ocasió d’Empuriabrava reunirà 32 empreses del sector nàutic
    • Cap i pota, cargols i cuina de sempre: El Trull d’en Baserba a Figueres
    • Míriam Lanero: “La Jonquera genera milions en impostos, però el municipi necessita que una part reverteixi en serveis per als veïns”
    • Els 9 restaurants fidels a les 10 edicions de la Ruta de les Tapes reben un distintiu de reconeixement
    • La Passió de Sant Climent Sescebes celebra 50 anys d’història i tradició
    • La 8a Nit del Turisme Empordanès reconeix el talent del sector a l’Escala
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Gent i Oci
      • Cultura
      • Actes Socials
      • Fires i Festes
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial Eleccions
      • Homenatges Vellesa
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Especial Dona Empresària
      • Gent de l’Empordà
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Salut i Bellesa
    • Notícies
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»Figueres afronta la recta final de la segona fase del Pla Fem Figueres d’asfaltatge i millora de voreres
    Notícies

    Figueres afronta la recta final de la segona fase del Pla Fem Figueres d’asfaltatge i millora de voreres

    22 de Setembre de 202511 Vistes
    Figueres afronta la recta final de la segona fase del Pla Fem Figueres d’asfaltatge i millora de voreres

    En aquest tram s’asfalten 10.700 m2; i entre setembre i octubre es finalitzaran zones del centre i de l’Eixample, entre altres

    També s’adequen 1.160 m2 de voreres en diferents punts, principalment en cruïlles per millorar l’accessibilitat i la seguretat

    L’Ajuntament de Figueres afronta la recta final de la segona fase del Pla Fem Figueres amb obres d’asfaltatge en més carrers de la ciutat (10.694 m2). El primer tram es va dur a terme al juliol i després de l’impàs de l’agost en aquest setembre s’han reprès i finalitzaran a l’octubre. Paral·lelament, també s’estan millorant voreres (1.160 m2), principalment en cruïlles per millorar l’accessibilitat i la seguretat.

    En aquesta segona fase, s’asfalten diferents carrers de zones del centre, de l’Eixample, de l’Olivar Gran i de Vilatenim, entre altres. A finals de juliol es van dur a terme tasques de fresat i asfaltatge als carrers del Poeta Apel·les Mestres i Poeta Joan Salvat (Olivar Gran) i Mossèn Miquel Ayats (Vilatenim). Els treballs s’han reprès aquesta setmana i acabaran, en un principi, a finals d’octubre. Aquesta setmana, és el torn del Passeig del Cementiri, C/ Sitjà i C/ Joan Matas, i en els propers dies al C/ Colom, C/ Cabanes, C/ Les Hortes, C/ Juli Garreta. La previsió és que a finals de setembre es prosseguirà a la plaça de l’Estació i a principis d’octubre al sector del C/ Ample.

    Voreres de carrers sencers i d’altres en punts malmesos

    D’altra banda, també des de finals de juliol, i fins a finals d’octubre, es porten a terme tasques de millora, reparació, ampliació i renovació del paviment en 9 trams de voreres i vorades de la ciutat. Aquestes actuacions s’efectuen en diferents punts, principalment en cruïlles per millorar l’accessibilitat i la seguretat. Es fan actuacions en carrers sencers i en punts malmesos. Les primeres actuacions van ser a una part del carrer del Far, i als carrers Avinguda Salvador Dalí amb C/ González de Soto, C/ González de Soto amb C/ Verge Maria i C/ Víctor Català amb C/ Pujades. Aquest setembre, és el torn del C/ del Pi amb Avinguda de Roses i C/ de la Marca de l’Ham, i a finals de mes, la previsió és que prossegueixi, de manera esglaonada, a la Plaça de l’Escorxador, C/ Sant Llàtzer, C/ Méndez Núñez, C/ Pompeu Fabra i Calçada dels Monjos.

    Primera fase d’asfaltatge executada

    Aquests arranjaments formen part del pla d’asfaltatge 2023, 2024 i 2025 inclòs en el Pla Fem Figueres 2025. Aquest pla té per objectiu posar al dia els plans d’asfaltatge i millora de voreres endarrerits des del 2023 amb més de 21.000 m2 d’asfaltatge i 1.000m2 de voreres. A l’abril passat ja es executar la primera fase, en un total de 10.900 m2 d’asfaltatge, amb actuacions a l’Avinguda Salvador Dalí amb C/ González de Soto, C/ González de Soto amb C/ Verge Maria, Plaça de l’Escorxador, C/ Sant Llàtzer, C/ Méndez Núñez, C/ Pompeu Fabra, C/ Víctor Català amb C/ Pujades, C/ El Far, C/ del Pi amb Avda. de Roses, C/ de la Marca de l’Ham i Calçada dels Monjos, entre d’altres.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    La Diputació presenta als ajuntaments gironins una nova línia de subvencions dotada amb 15 milions d’euros

    13 de Març de 20267 Vistes
    Notícies

    La XXXVI Fira del Vaixell d’Ocasió d’Empuriabrava reunirà 32 empreses del sector nàutic

    13 de Març de 20262 Vistes
    Notícies

    Els 9 restaurants fidels a les 10 edicions de la Ruta de les Tapes reben un distintiu de reconeixement

    12 de Març de 20267 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilabertran
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Parquets Emporda
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Mecanica Puig
    • Pinsos Casademont
    • Pere Ullastre
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Tot Salons
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Agencia Selles
    • Farmatural
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda Alt Empordà
    • Notícies
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes
    • Gastronomia
    • Homenatges a la Vellesa
    • Salut i Bellesa
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.