El regidor de Fires i Mercats de Terrades destaca el paper rellevant dels terradencs i terradenques a la Fira de la Cirera.
Quantes parades podrem trobar a la Fira de la Cirera d’enguany?
Tenim inscrites al voltant de 50-55 parades, on la gran majoria son del territori, de la comarca de l’Alt Empordà i de la província de Girona. Totes elles son productores i artesanes de proximitat.
És la mateixa gent de Terrades que participen amb parades?
La realitat és que hi ha molts inscrits i inscrites del nostre mateix poble, de Terrades. Podríem dir que entre parades de cireres i d’artesania local contem al voltant de 15 parades dels nostres veïns i veïnes, que per ser un poble de poc més de 300 habitants, està molt bé.
Quina importància té la fira pel poble?
La fira de la cirera i productes i artesania de proximitat es important pel teixit productiu, artesanal i comercial del poble, dona la possibilitat de donar-se a conèixer i ampliar negoci.
S’implica la gent del poble?
La implicació dels terradencs i terradenques és total. La prova és que cada cop tenim més parades de gent del poble. I la implicació de l’Ajuntament es total i per això intentem portar més gent o almenys fem que cada cop sigui més atractiva la Fira.


