Robert Cufí valora els seus primers mesos com a regidor (Compromís per Navata a l’oposició), la manera com es viu l’èxit del Girona a Navata i el programa de la festa d’hivern
– Com enceta aquest 2024 Compromís per Navata?
Molt bé, amb les ganes intactes del primer dia. Defensant els nostres punts del programa electoral, els quals considerem molt importants pel benestar dels navatencs i pel creixement del poble, molt notori i ascendent ja fa uns anys. També continuem amb la línia d’ajudar i recolzar a l’actual govern en allò que creiem que es gestiona de manera correcta.
– I tu, en el teu debut com a regidor, encara que a l’oposició, quina valoració fas d’aquests mesos?
Estic aprenent moltes coses i me’n queden moltes per aprendre. Quan em van proposar per entrar a la llista de Compromís per Navata em va fer molta il·lusió i la veritat és que ho considero un repte important per mi. Quan estàs a dins i pots aportar el teu granet de sorra perquè el poble avanci és molt satisfactori.
– Un dels altres rols que tens a Navata: President de la Penya Tramuntana Gironina. Com es viu l’èxit del Girona al municipi?
Veure la gent de Navata, petits i grans, seguint l’equip i estant orgullosos dels valors que desprèn l’equip i el club, aquest famós orgull gironí que parlem sempre, és una sensació molt bonica.
– Alguna anècdota?
Aquest estiu, quan vaig tornar de vacances, arribava amb el cotxe a casa i, quan s’estava obrint el portal, em vaig trobar una colla de joves del poble que em venien a portar una polsera que m’havien fet del Girona. Són aquests petits grans detalls que et fan sentir molt bé.
– Arriba Sant Antoni, la festa d’hivern. Què en penses del programa? L’equip de govern us ha tingut en compte?
No s’ha comptat amb nosaltres ni per la festa de Sant Antoni ni per altres temes, malgrat que fa uns mesos el seu missatge era que volien fer les coses conjuntament, ser un ajuntament obert. No hem conegut el cartell fins que l’hem vist penjat pel poble. Sobre el programa: es trobarà a faltar el teatre amb humorista mediàtic, érem referència els últims anys, i el contingut en general és molt diferent del que teníem fins ara. Però per això hi ha dues idees dintre l’ajuntament, amb punts de vista molt allunyats.


