SM Gestions

Sílvia Mandri, responsable d’aquesta agència immobiliària multidisciplinària de Roses, explica que l’actiu més important de la seva empresa és la confiança i el tracte personalitzat entre l’assessor i el client. «Els escoltem i soms resolutius» a l’hora de solucionar els seus problemes, afirma.

Que ha estat el més complicat a l’hora de crear la teva empresa?

Tot inici és complicat, fer una cartera de clients, màrqueting, captació de productes, venda-lloguer, empreses de serveis comptables, recerca de pressupostos, en definitiva, cal tenir un fons de reserva, ja que els ajuts són inexistents.

Quins serveis oferiu i com heu arribat a aquesta diversificació?

Oferim un servei multidisciplinari, dins qualsevol àmbit immobiliari, financer, econòmic i laboral, producte de la nostra experiència des de fa 20 anys. Per nosaltres el més important és la confiança i tracte personalitzat assessor-client, els escoltem i soms resolutius.

Llavors, oferir confiança als clients i una formació continuada dels vostres professional són fonamentals al vostre sector?

I tant, l’actitud amb la qual s’afronten les necessitats dels nostres clients, la implicació i la il·lusió és per cuidar de la millor forma els seus interessos, essent una fita cabdal en la nostra manera de treballar.

Quins altres aspectes us diferencien de la vostra competència?

La nostra constant actualització de les lleis i normes legals que afecten el nostre sector fruit de la nostra pertinença a la més gran Associació Professional Immobiliària. També la proximitat, som resolutius, progressem per créixer amb els clients. Participem de forma activa en la presa de decisions sobre les quals la nostra experiència i coneixements poden jugar un paper clau.

Com us ha afectat la crisi de la covid i quins canvis heu notat en els vostres clients?

El tancament de la frontera. A bona part dels nostres clients procedents de França i Bèlgica els ha afectat pel que fa a vendes i lloguer. El mercat interior es veu perjudicat per pèrdues de feina, reduccions… No obstant això, gràcies a la fidelitat dels nostres clients, no hem notat tant el descens, com ha succeït en altres sectors.

Quins projectes de futur teniu per l’empresa?

Seguirem creixent i ampliant coneixements amb gran adaptació als canvis i oferint solucions a les persones que en requereixen pel seu dia a dia. Ens diferencien per la nostra forma de fer i actuar.