Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Grup Iris ja escalfa motors per a una nova Cursa de la Dona de Figueres
    • Miquel Serra: “La Festa Major té sentit quan la gent se la fa seva i veiem els carrers plens de vida”
    • Carme Casacuberta: «El vi és paisatge, cultura, història i persones»
    • Esteve Gironès: «En aquesta festa tothom hi pot trobar el seu espai, hi ha actes per a tots els gustos»
    • L’Ajuntament de Figueres convoca el concurs de projectes per a la construcció de la nova Biblioteca i Arxiu Comarcal
    • Lea Kyle encapçala la quarta edició del Festival Internacional de Màgia de Figueres
    • Joan Sabartés analitza la parada del festival Courts Circuit 66 a Cantallops
    • Castelló d’Empúries presenta la 34a edició del Terra de Trobadors, dedicada a Guillem Escarrer
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Núria Escarpanter: “Llançà és una destinació consolidada i treballem per oferir turisme de qualitat tot l’any”
    Entrevistes

    Núria Escarpanter: “Llançà és una destinació consolidada i treballem per oferir turisme de qualitat tot l’any”

    13 de Juny de 202524 Vistes
    Núria Escarpanter

    Llançà és una destinació turística consolidada. Com s’afronta la temporada d’estiu 2025?

    Afrontem la temporada d’estiu 2025 amb molta il·lusió, ganes i el compromís de continuar oferint una acollida de qualitat. Llançà és ja una destinació turística consolidada a la Costa Brava, i això ens motiva a continuar millorant any rere any. En els mesos previs, treballem per posar a punt les instal·lacions i infraestructures, així com per embellir els espais públics. Volem que els visitants —tant els que repeteixen com els que ens descobreixen per primera vegada— se sentin a gust, gaudeixin del poble i tinguin ganes de tornar-hi.

    Pel que fa a les previsions, són força positives. Comptem amb un turisme fidel, especialment aquells que disposen de segona residència i passen llargues temporades aquí. A més, les reserves i l’interès creixent per Llançà fan preveure una temporada amb una bona afluència i un ambient viu i dinàmic.

    Quins són els principals atractius que fan de Llançà un destí tan especial?

    Llançà destaca per un entorn natural privilegiat, amb cales i platges que conserven l’essència més autèntica de la Costa Brava. Aquestes cales ens diferencien d’altres destinacions i són un gran reclam per a qui busca tranquil·litat i bellesa paisatgística.

    Un altre dels nostres punts forts és el turisme familiar. Oferim moltes activitats pensades per gaudir en família, fet que converteix Llançà en una destinació ideal per a tots els públics. A més, comptem amb una oferta de restauració de gran qualitat i molt variada, que volem continuar posant en valor com un dels grans atractius del municipi.

    L’ampli ventall de propostes culturals i turístiques, juntament amb el nostre entorn natural, fan de Llançà un lloc ideal per desconnectar, gaudir i repetir. La nostra aposta és clara: un turisme de qualitat, sostenible i arrelat al territori.

    S’ha parlat molt de la necessitat de desestacionalitzar el turisme. Llançà hi treballa?

    Sí, fa temps que a Llançà treballem per desestacionalitzar el turisme i atraure visitants més enllà dels mesos d’estiu. Per aconseguir-ho, organitzem activitats durant tot l’any, especialment fora de la temporada alta. Algunes d’aquestes iniciatives són la Cursa de la Dona, les festes com el Carnaval o la Festa d’Hivern, així com el mercat de segona mà que se celebra el primer diumenge de cada mes.

    A tot això, cal sumar-hi la programació cultural i turística de cada cap de setmana, que manté viva l’activitat al municipi durant tot l’any. També tenim la sort de comptar amb un teixit associatiu molt actiu que impulsa esdeveniments com l’Aplec de la Sardana, la Romeria, la Trobada de Puntaires del mes de juny, entre d’altres. Totes aquestes propostes esdevenen un reclam per atraure visitants fora de la temporada alta i fomentar un turisme més equilibrat i sostenible.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Miquel Serra: “La Festa Major té sentit quan la gent se la fa seva i veiem els carrers plens de vida”

    18 d'Agost de 202627 Vistes
    Entrevistes

    Carme Casacuberta: «El vi és paisatge, cultura, història i persones»

    18 d'Agost de 202614 Vistes
    Entrevistes

    Esteve Gironès: «En aquesta festa tothom hi pot trobar el seu espai, hi ha actes per a tots els gustos»

    17 d'Agost de 2026106 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.