Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»El Rally Costa Brava Històric presenta la seva 22a edició amb 126 equips
    Notícies

    El Rally Costa Brava Històric presenta la seva 22a edició amb 126 equips

    30 d'Octubre de 20256 Vistes
    El Rally Costa Brava Històric presenta la seva 22a edició amb 126 equips

    126 equips de dotze nacionalitats participen enguany en un dels ral·lis de regularitat per a vehicles històrics més importants d’Europa, inclòs en el calendari de la FIVA.

    El ral·li ofereix un interessant programa d’activitats per als espectadors tant a Sant Feliu de Guíxols (dijous 30 i divendres 31) com a Empuriabrava (dissabte 1 i diumenge 2), que per primera vegada comparteixen la seu d’aquesta prova.

    Aquest dimecres 29 d’octubre, el Passeig del Mar de Sant Feliu de Guíxols ha acollit la presentació oficial del XXII Rally Costa Brava Històric, prova de regularitat per a vehicles històrics que, per primera vegada, tindrà seu compartida entre les localitats empordaneses de Sant Feliu de Guíxols i Castelló d’Empúries.

    A la presentació hi han assistit el Sr. Carles Motas, alcalde de Sant Feliu de Guíxols i diputat de la Diputació de Girona; el Sr. Narcís Casassa, representant territorial de l’Esport a Girona; la Sra. Anna Massot, alcaldessa de Castelló d’Empúries, i el Sr. Alex Romaní, president del Club RallyClassics; a més de regidors i representants dels diversos patrocinadors de la prova.

    Durant la presentació s’ha destacat el paper clau d’aquest esdeveniment internacional en la desestacionalització del turisme a la Costa Brava. Gràcies al ral·li, els establiments turístics allarguen la temporada fins a l’inici del novembre, alhora que es proposa una oferta esportiva i d’oci de qualitat als ciutadans.

    L’atractiu dels vehicles clàssics que hi participen és un dels principals reclams d’aquest esdeveniment. Tothom qui ho desitgi podrà gaudir de prop d’aquestes joies amb accés lliure a les zones de sortida i podi que s’habilitaran als dos municipis.

    La sortida de les dues primeres etapes del ral·li es farà des del Passeig del Mar de Sant Feliu de Guíxols (dijous 30 a partir de les 17h, i divendres 31 a partir de les 15h30) i l’inici de la tercera i definitiva etapa es realitzarà des de la Plaça de les Palmeres d’Empuriabrava el dissabte 1 a partir de les 15h. A Empuriabrava, durant tot el matí s’haurà dut a terme també una trobada de clàssics. L’entrega de premis serà en aquest mateix indret el diumenge 2 a les 11h.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava

    19 de Juny de 20267 Vistes
    Notícies

    Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins

    18 de Juny de 202625 Vistes
    Notícies

    L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025

    18 de Juny de 20263 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.