Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Joan Hurtós: “A Borrassà vivim la Festa Major amb il·lusió i ganes de compartir-la”
    Entrevistes

    Joan Hurtós: “A Borrassà vivim la Festa Major amb il·lusió i ganes de compartir-la”

    21 de Novembre de 202517 Vistes
    Joan Hurtós

    Entrevista a Joan Hurtós, alcalde de Borrassà, amb motiu de la Festa Major de Sant Andreu

    La Festa Major de Borrassà és sempre una cita destacada al calendari. Com es viu aquest moment?

    L’arribada d’aquesta festa es viu amb molta il·lusió i amb ganes de participar-hi. A més, a les cases es preparen els àpats de festa Major. Uns plaers gastronòmics que reuneixen a les famílies al voltant d’una bona taula per menjar amb bona companyia.

    Quines propostes destacaria del programa d’enguany?

    Com a novetats, el primer dia de la festa, el divendres 28 de novembre hi haurà un tast de cerveses artesanes, un acte que organitza l’Associació Borrassà Cultural amb la col·laboració de l’Ajuntament. I l’últim hi haurà la presència del bisbe de Girona que presidirà la missa.

    Quin paper juga la Festa Major com a espai de trobada entre generacions?

    La festa Major, com la resta d’actes i festes que es fan al llarg de l’any a Borrassà, juga un paper molt important com a espai de trobada entre les diferents generacions que viuen al poble. Des de l’Ajuntament una de les coses que busquem és que les activitats que s’organitzen siguin transversals i obertes a gent de totes les edats.

    Com es prepara un municipi petit com Borrassà per acollir una festa que també atrau gent d’altres pobles?

    En esdeveniments com aquest de la festa Major, cal tenir en compte els diferents aspectes relacionats amb ella. Des de la neteja de tots els espais que acolliran els diferents actes fins al tancament de forma temporal de carrers o places per encabir-hi les activitats, passant per la gent de l’Ajuntament que caldrà mobilitzar per garantir un bon desenvolupament de la festa. També cal tenir a punt totes les necessitats tècniques i logístiques pels artistes i altres professionals que dirigeixen les activitats; fer la difusió de la festa i, entre altres aspectes, estar preparat per resoldre qualsevol incidència que pugui sorgir…

    És una feina complexa i que ha d’estar molt ben planificada. Tot un treball fet amb antelació que no es veu i que de fet, així ha de ser perquè l’objectiu és el gaudi de la gent que hi participa.

    Quin paper juga la música i la cultura popular?

    La música tradicionalment hi és present. Aquest any, vindrà de la mà de la Cobla Orquestra Selvatana. Al matí, acompanyaran l’ofici, interpretaran sardanes i, a la tarda, serà el torn del concert i el ball de festa Major.

    Un darrer missatge…

    Els desitjo una molt bona festa Major de Sant Andreu i els encoratjo a participar en els diferents actes programats. Que s’hi acostin amb família i amics i en gaudeixin alhora que comparteixin moments de trobada, tertúlia i rialles.


    Festa Major de Sant Andreu Borrassà 2025

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027

    17 de Juny de 202619 Vistes
    Entrevistes

    Raquel Domínguez: “És hora de fer les coses millor a Castelló i Empuriabrava”

    17 de Juny de 20268 Vistes
    Entrevistes

    Joan Marc Poch: “La Festa Major és una oportunitat per retrobar-nos i continuar construint un poble més unit i viu”

    17 de Juny de 202614 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.