Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»La Nit de l’Esport de Figueres tornarà a premiar l’excel·lència i la trajectòria el 20 de febrer
    Notícies

    La Nit de l’Esport de Figueres tornarà a premiar l’excel·lència i la trajectòria el 20 de febrer

    14 de Gener de 202630 Vistes
    La Nit de l’Esport de Figueres tornarà a premiar l’excel·lència i la trajectòria el 20 de febrer

    Les candidatures es poden presentar fins el 26 de gener

    Es distingiran esportistes destacats d’esports individuals, equips destacats d’esports col·lectius i hi haurà guardons al mèrit esportiu i a la trajectòria esportiva

    L’Ajuntament de Figueres organitza una nova edició de la Nit de l’Esport, el divendres 20 de febrer (20 h) al Teatre-Municipal El Jardí. Es tracta d’un acte on es reconeixen als esportistes i clubs figuerencs destacats de l’anterior temporada o que formen part activa de les diferents entitats de la ciutat. Les sol·licituds es poden presentar fins el 26 de gener. Hi haurà guardons en quatre categories: esportistes destacats d’esports individuals, equips destacats d’esports col·lectius, guardó al mèrit esportiu i guardó a la trajectòria esportiva.

    La gala manté els criteris per premiar l’excel·lència i casos on les competicions les organitza la federació esportiva corresponent. A més, hi haurà un jurat -format per periodistes i presidents dels clubs- per valorar les propostes de guardons al mèrit esportiu i trajectòria esportiva.

    Durant l’acte es distingiran els següents tipus d’èxits esportius:

    • Esportistes destacats d’esports individuals: que han obtingut èxits esportius en categories d’àmbit autonòmic, nacional o internacional de modalitats individuals. Es premiaran els següents mèrits: 1r, 2n i 3r classificat en campionats de Catalunya; en campionats d’Espanya; en campionats internacionals o en Jocs Olímpics.

    Per considerar vàlida una candidatura caldrà demostrar, amb documentació de rigor, que l’esportista ha superat uns classificatoris provincials, autonòmics o nacionals previs, i que ha resultat guanyador en una disciplina i categoria amb una participació mínima de 3 atletes. El campionat haurà d’estar institucionalitzat i organitzat directament per la federació catalana, espanyola o internacional de la modalitat esportiva corresponent.

    • Equips destacats d’esports col·lectius: que han quedat campions en l’àmbit català, nacional, o internacional de la lliga regular. El campionat haurà d’estar institucionalitzat i organitzat directament per la federació catalana, espanyola o internacional de la modalitat esportiva corresponent.

    • Guardó al mèrit esportiu: a aquella entitat que ha destacat per un determinat gest, mèrit i/o especialment per la seva dedicació a la vida de l’esport figuerenc. També pot ser guardonat en aquesta categoria l’antiguitat del club: 25è, 50è, 75è o centenari.

    • Guardó a la trajectòria esportiva: a aquella persona d’una entitat que ha destacat o per la seva pràctica esportiva i/o especialment per la seva dedicació a la vida de l’esport figuerenc.

    Més informació, les bases i la presentació de candidatures i instàncies a www.figueres.cat/nitesport

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava

    19 de Juny de 20267 Vistes
    Notícies

    Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins

    18 de Juny de 202623 Vistes
    Notícies

    L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025

    18 de Juny de 20262 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.