Empuriabrava va viure una animada vetllada amb la festa “Destapem l’Estiu” organitzada per Txots. L’esdeveniment va reunir nombrosos assistents en una jornada marcada per la música de DJ Cosmik, que va posar ritme a la nit des de les 20 h fins a la mitjanit. A més de la música, els participants van poder gaudir de propostes gastronòmiques, hamburgueses, bon rotllo i diferents sorpreses preparades per a l’ocasió. Una cita pensada per celebrar l’arribada de l’estiu i compartir una estona de festa en un ambient distès i festiu.
Trending
- El Txots Empuriabrava dona la benvinguda a l’estiu
- Tocs de Vi de l’Empordà a Girona tanca edició amb un 85% d’ocupació i la majoria dels tastos exhaurits
- UE Figueres i el missatge que no hauríem d’enviar a les nenes que juguen a futbol
- Fèlix Llorens – Fins aviat o un comiat?
- Pere Gotanegra presenta la seva candidatura per liderar el Roses del futur
- Figueres amplia a tot l’any les projeccions d’obres dalinianes en façanes d’espais de la ciutat
- Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
- Sant Joan: L’inici de l’estiu


