Jordi Garcia és qui dirigeix Pneumàtics Gran Via de Roses, taller ubicat a l’avinguda Gran Via Pau Casals, 133. Amb els anys, el negoci ha crescut i s’ha consolidat gràcies a la confiança dels clients i a un servei proper i integral.
– Què ha fet possible que l’empresa estigui ben consolidada a Roses? Què us diferencia de la resta d’empreses del sector?
La clau és treballar amb constància, formalitat i transmetre sempre confiança. Som realistes i no prometem allò que no podem complir. Què ens diferencia de la resta? No diria diferenciar-nos, sinó que comptem amb allò necessari i imprescindible per mantenir-nos a dalt: personal molt qualificat i maquinària i tecnologia actualitzada per oferir un servei de qualitat.
– Com ha evolucionat l’activitat del taller en els darrers anys? Quins serveis tenen més demanda actualment?
Hem augmentat el volum de feina, ja que ens hem especialitzat en una àmplia varietat de serveis, tant de pneumàtics com de mecànica, i també treballem molt amb empreses de rènting. Hem passat de ser una sola persona a formar un equip de vuit treballadors. Quant a la mecànica, les revisions són presents en el nostre dia a dia, com també molts canvis de corretges de distribució i embragatges.
– Els clients miren més el preu o prioritzen la seguretat i la qualitat?
Alguns clients, suposo que com amb qualsevol despesa, pregunten abans de decidir-se; tot i això, la nostra clientela, en general, valora especialment el servei. Molts ens diuen que venen per la confiança, la professionalitat i la qualitat.
– Recordes alguna anècdota que expliqui la manera de treballar del taller?
Més que una anècdota concreta, em quedo amb tot el camí recorregut. Vaig començar a treballar aquí l’any 1987, quan el taller tenia un altre propietari, i recordo bé aquells dissabtes a la tarda i diumenges al matí dedicats a la feina. Han estat molts anys de dedicació, i veure que tot això ha donat els seus fruits i que avui som un equip ampli és una gran satisfacció. Però tinc clar que no hi hauria arribat sense els clients. Per mi, ho han estat tot: han confiat en nosaltres, ens han fet créixer i ens han acompanyat al llarg de tots aquests anys. Saber que encara són al nostre costat és, sens dubte, la millor recompensa.
– Per acabar, podries definir el taller amb una frase?
Som un taller al servei del poble: treballem tant per a particulars com per a empreses i institucions de Roses, des de l’Ajuntament i la policia fins a molts hotels del municipi.
📍 PNEUMATICS GRAN VIA
📞 +34 972 257 113
🌐 https://pneumaticsgranvia.com/


