Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Empresa i Serveis»Pastisseria Opera celebra 20 anys inaugurant terrassa a la plaça de l’Escorxador de Figueres
    Empresa i Serveis

    Pastisseria Opera celebra 20 anys inaugurant terrassa a la plaça de l’Escorxador de Figueres

    28 de Març de 2024211 Vistes
    Pastisseria Opera

    Salvador Muñoz encapçala la pastisseria Opera-El Castell, ubicades a Figueres i a Peralada. Enguany, es compleixen 20 anys des de la seva obertura durant les Fires de la Santa Creu de 2004 i, per celebrar-ho, estrenen nova terrassa a la plaça de l’Escorxador de Figueres.

    Traiem del seu obrador al mestre xocolater per tal que ens posi al dia d’aquests dies tan intensos. La flaire de xocolata que desprèn el local del carrer Era d’en Vila és d’allò més seductora: queda comprovat amb la quantitat de gent que entra i les mones venudes mentre l’entrevistem.

    – Com es presenta la temporada i quines mones sortiran més?

    Porto fetes prop de 400 mones. És una gran satisfacció que cada any sigui així d’intens. Fitxem nous clients, però la realitat és que comptem amb un ampli ventall de clientela fixa que ens acompanya des de fa anys. Clientela fidel que reconeix la qualitat dels nostres productes. A Peralada, per exemple, tenim clients de Barcelona que, quan venen aquests dies de Festa, ens encarreguen la seva mona. Qui ens visita a les botigues pot apreciar que oferim mones de moltes temàtiques: estadis de futbol, mountain bikes i motos, pianos, poblats amb personatges televisius… Les del Girona s’estan venent molt bé, però em penso que el Barça encara vencerà en aquest rànquing de mones. Per exemple, s’està venent bé la mona del femení blaugrana amb l’Aitana com a protagonista.

    – Què tenen d’especial aquestes mones a part de ser tan atractives visualment?

    Nosaltres fabriquem totes les nostres mones. Per tant, són peces úniques i originals, totes elles diferents, i moltes vegades es fan per encàrrec a gust del client. Fem servir xocolata d’una gran qualitat, com les xocolates i bombons que tenim a les botigues i que triomfen al llarg de l’any. A l’Opera, sempre hem apostat fermament per la qualitat dels productes i un tracte personalitzat.

    No hem hagut d’elevar gaire els preus (el mínim per la inevitable pujada de la matèria prima), ja que nosaltres participem en tot el procés des del minut 0. A més, treballem amb productes naturals, sense conservants ni additius, i sense farines, és a dir, més lleugers i aptes també per a gent amb intoleràncies.

    – Figueres, aquests dies, celebra el vostre nou espai!

    En efecte i estic molt content. Serem pioners a la plaça de l’Escorxador amb la nova terrassa ubicada just davant de la freqüentada oficina de turisme, preciós edifici modernista obra de l’arquitecte Josep Azemar. Serà una forma de visibilitzar més la pastisseria i, molt important, el nostre patrimoni artístic. A la Pastisseria Opera sempre hem apostat per Figueres i tenim molt clar que volem sumar, oferint més i millor qualitat de productes i serveis per a la nostra ciutat i capital de l’Alt Empordà.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Empresa i Serveis

    L’Estanc Sant Jordi de Figueres, premiat per la seva transformació en un model de negoci de futur

    11 de Juny de 202622 Vistes
    Empresa i Serveis

    Travel Master consolida el seu projecte amb un nou espai al carrer Mare de Déu de Montserrat

    29 de Maig de 202642 Vistes
    Empresa i Serveis

    Únic Ceràmica neix a Figueres com un espai per crear, compartir i desconnectar

    28 de Maig de 202640 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.