Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Una nova oportunitat per a l’esport i el lleure a Cistella
    Entrevistes

    Una nova oportunitat per a l’esport i el lleure a Cistella

    12 d'Abril de 202429 Vistes
    Ferran Auquer Simon

    Parlem amb Ferran Auquer Simon, regidor d’Esports, Joventut i Medi Ambient de Cistella sobre la nova instal·lació esportiva

    Podries compartir amb nosaltres més detalls sobre la nova pista poliesportiva de Cistella?

    Aquesta pista poliesportiva és un projecte molt esperat per al nostre poble. Abans no teníem cap lloc adequat perquè els nens juguessin a futbol, bàsquet o tenis. Els espais disponibles no tenien ni les línies dels camps dibuixades, ni cistelles en el cas del bàsquet, o porteries pels amants del futbol o bé un espai adequat per jugar al tenis. Una de les prioritats del govern municipal és dotar el poble de Cistella d’instal·lacions que promoguin hàbits saludables i proporcionin als infants i joves espais adequats per practicar esports i altres activitats recreatives. Amb aquest espai, volem fomentar la pràctica esportiva i el lleure dels nostres joves. Aquesta iniciativa s’alinea amb els nostres esforços per millorar la qualitat de vida i crear un entorn més saludable i actiu per a tots els habitants de Cistella.

    Sens dubte representa una gran millorar de les instal·lacions. Quins altres serveis s’ofereixen en aquesta nova àrea?

    A més de la pista de bàsquet, habilitarem tota la zona del voltant amb taules, papereres i una font, per tal que la gent pugui passar-hi el dia tranquil·lament, menjar o fer una pausa entre activitats esportives. També hem volgut crear un ambient més recreatiu i acollidor per a tot el poble.

    Aquesta nova pista es troba al costat del camp de futbol municipal. Quins beneficis creu que aportarà?

    Tenir aquestes instal·lacions esportives agrupades en un mateix espai ofereix més opcions per a la pràctica esportiva. Esperem que aquesta nova pista impulsarà l’esport al poble i donarà més facilitats perquè la gent practiqui esport. A més, també hem muntat una tirolina, per afegir encara més diversió a l’espai. L’escola també en podrà fer ús, així podrà ampliar les possibilitats a l’hora de fer educació física o qualsevol altra activitat escolar.

    Què destacaries sobre la inauguració d’aquesta nova àrea?

    Més que una inauguració, va ser una presentació de l’espai, ja que encara falten algunes coses per acabar de muntar. Així i tot, ja està disponible perquè qui vulgui en faci ús. Estem molt contents de veure com el poble de Cistella gaudeix d’aquest nou espai i esperem que sigui un lloc de trobada i activitat per a tothom.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027

    17 de Juny de 202617 Vistes
    Entrevistes

    Raquel Domínguez: “És hora de fer les coses millor a Castelló i Empuriabrava”

    17 de Juny de 20267 Vistes
    Entrevistes

    Joan Marc Poch: “La Festa Major és una oportunitat per retrobar-nos i continuar construint un poble més unit i viu”

    17 de Juny de 202613 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.