Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Màrius Vergés: “Una prioritat és escoltar i donar suport a les inquietuds, propostes i demandes de la gent”
    Entrevistes

    Màrius Vergés: “Una prioritat és escoltar i donar suport a les inquietuds, propostes i demandes de la gent”

    11 de Juliol de 202414 Vistes
    Marius_Verges

    L’alcalde de Llers, Màrius Vergés, fa un repàs al primer any al capdavant de l’Ajuntament i anunci nous projectes que estan a punt d’iniciar-se.

    Fa un any que estàs a l’alcaldia. Què ha estat el més gratificant aquest temps?

    El primer any ha passat molt de pressa i hem pogut gaudir amb activitats de tota mena, veure culminats projectes de millora del poble, n’hem iniciat de nous i en tenim de planificats per als anys vinents. Hi ha moltes coses gratificants. La més satisfactòria ha estat poder escoltar la gent i tenir l’oportunitat d’ajudar-los en tot allò que ha estat possible. També ha estat gratificant veure la implicació i professionalitat del personal de l’Ajuntament en les seves tasques diàries.

    Tria tres prioritats per aquests tres anys…

    Per concretar-ne tres, una prioritat és escoltar i donar suport a totes les inquietuds, propostes i demandes de la gent, associacions, barris, urbanitzacions, comunitat educativa i comerços, per tal de fomentar i potenciar el producte local, la cultura i el patrimoni, els actes, esdeveniments, festes i fires de la població, i per ordenar i millorar els serveis, elements i espais del poble. Una altra podria ser posar tots els esforços possibles a minimitzar l’afectació que té per als habitants de Llers el Polígon Industrial dels Hostalets, i una altra, la seguretat i benestar de la gent del municipi.

    A més, la protecció del medi natural i entorn rural, millora i ordre de l’espai urbà i zones verdes, millorar els serveis a les persones, conservar i potenciar la cultura i el patrimoni. Com a projectes a destacar que es duran a terme hi ha la implantació a l’escola del projecte Patis a la fresca, la renovació de la xarxa de clavegueram i serveis de la Urbanització Vinya Gran, l’execució del pla general de voreres de la població i la instal·lació de càmeres a punts estratègics del municipi.

    Arriba la música al Castell de Llers. Un espai únic per parar la fresca. Què diries a algú que no hi ha estat mai?

    El castell de Llers és un espai emblemàtic, meravellós i únic per a esdeveniments i actes. És molt reconfortant, a l’estiu, poder escoltar bona música a la fresca al costat dels murs de pedra. Els concerts començaran el dissabte 27 de juliol, a les 23.30, amb els Sweet Chilli Band; el 3 d’agost serà el torn de Meski & Combo Casino i, per acabar, el 10 d’agost, tancaran el Cicle de Concerts al Castell d’enguany els Bananna Beach. Com cada any hi haurà servei de bar i l’entrada serà gratuïta.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027

    17 de Juny de 202619 Vistes
    Entrevistes

    Raquel Domínguez: “És hora de fer les coses millor a Castelló i Empuriabrava”

    17 de Juny de 20268 Vistes
    Entrevistes

    Joan Marc Poch: “La Festa Major és una oportunitat per retrobar-nos i continuar construint un poble més unit i viu”

    17 de Juny de 202614 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.