Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Anna Massot: “Viure l’alcaldia és un repte apassionant i una gran responsabilitat”
    Entrevistes

    Anna Massot: “Viure l’alcaldia és un repte apassionant i una gran responsabilitat”

    20 de Gener de 202515 Vistes
    Anna Massot

    L’alcaldessa de Castelló d’Empúries, Anna Massot, demana al 2025 “salut, prosperitat i oportunitats per a tothom”. El municipi s’omplirà d’activitats entre el 31 de gener i el 2 de febrer per la Festa de la Candelera.

    Hem passat festes i, per tradició, s’acostumen a demanar desitjos. Què demanes al 2025?

    El meu desig principal per al 2025 és que sigui un any de salut, prosperitat i oportunitats per a tothom. Vull que la nostra vila continuï sent un referent de convivència, desenvolupament i sostenibilitat. Demano que els projectes que hem posat en marxa es consolidin i continuar impulsant accions per a un futur millor per a tothom. També espero que la ciutadania se senti orgullosa del nostre municipi i que continuem treballant per mantenir viva la nostra història, la cultura i les tradicions. I un desig personal: que el 2025 sigui un any ple de salut, prosperitat i felicitat per a totes les famílies del municipi, i que tothom aconsegueixi els reptes i anhels que es proposi.

    Amb una llarga experiència en política municipal, com a regidora des de 2007 i consellera comarcal, entre 2011 i 2023, com vius aquest any i mig a l’alcaldia?

    Viure l’alcaldia és un repte apassionant i una gran responsabilitat. Aquest any i mig ha estat intens i enriquidor, amb moments de gran satisfacció i altres de preocupació i complexitat important, però sempre amb l’objectiu clar de millorar la vida dels veïns i veïnes.

    És un honor liderar el consistori treballant per fer del nostre poble un lloc encara més agradable, sostenible i cohesionat. L’experiència com a regidora i consellera comarcal m’ha permès entendre les necessitats des de perspectives diferents, però l’alcaldia és un altre nivell, implica una visió més global i la capacitat de prendre decisions que afecten tota la població. M’ha ensenyat a escoltar encara més, a buscar el consens i a mantenir una actitud proactiva davant qualsevol situació.

    Què t’ha sorprès més des de la talaia de ser alcaldessa?

    La diversitat de temes que cal abordar diàriament i l’elevat grau de complicació administrativa en molts casos. Una característica que fa única la política local és la proximitat amb la ciutadania.

    Arriba la Festa de la Candelera. Quines activitats en destaqueu aquest any?

    La Festa de la Candelera arriba carregada d’activitats per a tots els públics: sardanes, la missa solemne, el taller de l’ecomuseu la Farinera, la xocolatada i animació infantil, i propostes musicals. Es torna a apostar per dues novetats de l’any passat: el vermut de la comissió de festes del diumenge al migdia, seguit del dinar popular organitzat per l’associació Viacrucis, i també es repetirà el playback. Evidentment, no podem oblidar l’acte més institucional de la Candelera: el lliurament del reconeixement Espiga i Timó d’Or, el dissabte al migdia.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027

    17 de Juny de 202619 Vistes
    Entrevistes

    Raquel Domínguez: “És hora de fer les coses millor a Castelló i Empuriabrava”

    17 de Juny de 20268 Vistes
    Entrevistes

    Joan Marc Poch: “La Festa Major és una oportunitat per retrobar-nos i continuar construint un poble més unit i viu”

    17 de Juny de 202618 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.