Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • El caliu de la pedra i el sabor de la badia: la recepta autèntica de Can Cervera a Roses
    • Comença la collita de Poma de Girona amb el lema ‘Tot l’any, pomes d’aquí’ i una predicció de més de 100 mil tones
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Carme Martínez ens presenta el nou projecte per millorar l’espai públic
    Entrevistes

    Carme Martínez ens presenta el nou projecte per millorar l’espai públic

    22 de Desembre de 202534 Vistes
    Entre tots, Cuidem Figueres

    Entre tots, Cuidem Figueres
    Carme Martínez ens presenta el nou projecte per millorar l’espai públic

    Aquest passat mes de novembre es va presentar la nova APP de comunicació d’incidències que substitueix l’antiga Figueres Millora. Quin és l’objectiu de l’APP Cuidem Figueres?

    Fa molts mesos que treballem transversalment totes les àrees de Serveis Urbans, FISERSA, Informàtica i Comunicació per desplegar el projecte Cuidem Figueres, que és la marca que englobarà tots els serveis que treballen en l’àmbit de l’espai públic.

    El primer repte era unificar i canalitzar en una sola APP actualitzada totes les comunicacions d’incidències que els figuerencs ens poden fer arribar, i que no hagin de comunicar-nos incidències per diversos canals ni endevinar a quin canal correspon cada cosa. Aquí l’objectiu era facilitar al màxim a la ciutadania aquesta col·laboració en la millora i cura de la ciutat, fent més senzill i ràpid aquest pas. Això es trasllada en l’APP Cuidem Figueres que es troba dins l’APP general de ciutat Figueres 360, i també s’hi pot accedir a través del web cuidem.figueres.cat

    I aquesta nova marca de Cuidem Figueres, en què més es traslladarà?

    Doncs en la unificació de la imatge i la identificació visual de tots els serveis municipals o externalitzats que treballen per la ciutat. Ja tenim el primer exemple al carrer amb els nous vehicles de Serveis Urbans que vàrem presentar fa pocs dies, el tindrem abans que acabi l’any amb la nova deixalleria mòbil i també a la deixalleria municipal, també just quan s’adjudiqui el nou contracte de Verd Urbà s’aplicarà aquesta nova identitat visual, i per culminar, el gran contracte, el de recollida de residus, que serà el gran canvi d’imatge dels Serveis Urbans de la ciutat. Així doncs, hem aprofitat tots aquests nous canvis de contractes i nou material que s’havia de renovar, per unificar, posar ordre i millorar la imatge de l’espai públic.

    També s’ha anunciat la renovació i unificació dels models de papereres de la ciutat, quan les podrem veure i com seran?

    Doncs aquest és un projecte que considerem absolutament necessari i que ve a cobrir tres necessitats molt importants: la millora de la imatge del mobiliari urbà de la ciutat que està obsolet i degradat, la millora de l’eficiència de les papereres tant per la seva funcionalitat amb un nou model que evitarà el buidatge de la bossa quan fa tramuntana, però també en la seva reubicació, ja que hem planificat en quins espais falten papereres i en quins cal reubicar-les per a ser més eficients en la seva recollida i manteniment, i per acabar, en la lluita contra l’incivisme, aquest nou model de paperera està fabricat pensant en els actes vandàlics i incívics, i evitarem les imatges de papereres trencades o amb bosses d’escombraries a dins. Així doncs, aquest mes de gener, començarem el desplegament d’aquest nou model al centre, i anirem fent tots els barris de la ciutat fins al mes de juny, i aquí m’agradaria remarcar-ho, no és un pedaç per millorar la imatge del centre, és un projecte global de millora de l’espai públic i la neteja a tots els barris de la ciutat, que bé s’ho mereixen.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Anna Palet: «Hem concentrat la Festa Major en un sol dia perquè sigui més intensa i participativa»

    3 d'Agost de 202618 Vistes
    Entrevistes

    Sílvia Ripoll: «Viuré la meva primera Festa Major com a alcaldessa amb orgull i molta responsabilitat»

    3 d'Agost de 202613 Vistes
    Entrevistes

    Marta Noblejas: “La Festa de Delfià és un punt d’inflexió de l’estiu i una trobada imprescindible entre veïns”

    3 d'Agost de 202614 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.