Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Grup Iris ja escalfa motors per a una nova Cursa de la Dona de Figueres
    • Miquel Serra: “La Festa Major té sentit quan la gent se la fa seva i veiem els carrers plens de vida”
    • Carme Casacuberta: «El vi és paisatge, cultura, història i persones»
    • Esteve Gironès: «En aquesta festa tothom hi pot trobar el seu espai, hi ha actes per a tots els gustos»
    • L’Ajuntament de Figueres convoca el concurs de projectes per a la construcció de la nova Biblioteca i Arxiu Comarcal
    • Lea Kyle encapçala la quarta edició del Festival Internacional de Màgia de Figueres
    • Joan Sabartés analitza la parada del festival Courts Circuit 66 a Cantallops
    • Castelló d’Empúries presenta la 34a edició del Terra de Trobadors, dedicada a Guillem Escarrer
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»El Drone Show Festival arriba per primera vegada a Empuriabrava amb quatre espectacles gratuïts
    Notícies

    El Drone Show Festival arriba per primera vegada a Empuriabrava amb quatre espectacles gratuïts

    8 de Juliol de 202611 Vistes
    El Drone Show Festival arriba per primera vegada a Empuriabrava amb quatre espectacles gratuïts

    Empuriabrava serà, per primera vegada, una de les seus del Drone Show Festival (DSF), el festival de referència dels espectacles de drons a Catalunya, que enguany celebra la seva cinquena edició. Els dies 15 i 16 de juliol, el passeig marítim acollirà quatre espectacles gratuïts amb una flota de 300 drons, una proposta que combinarà tecnologia, música i narrativa visual en el marc de les Festes del Carme.

    Després de quatre estius consecutius programant espectacles de drons a Empuriabrava, l’Ajuntament de Castelló d’Empúries i Flock Drone Art fan un pas més amb la incorporació del municipi al circuit oficial del Drone Show Festival. Aquesta col·laboració permetrà oferir, per primera vegada, quatre espectacles diferents al llarg de dues nits consecutives, reforçant l’oferta cultural i d’oci del municipi.

    L’alcaldessa, Anna Massot, ha destacat la importància d’aquesta fita. «Empuriabrava és un escenari únic i volem continuar impulsant propostes innovadores que en reforcin l’atractiu turístic, cultural i familiar. Que el Drone Show Festival hagi escollit Empuriabrava com a seu de la Costa Brava és el resultat d’una aposta que vam iniciar fa quatre anys i que avui es consolida amb un esdeveniment de referència. Aquest festival combina tecnologia, creativitat i respecte pel medi ambient, uns valors que encaixen plenament amb el model de destinació que volem continuar construint.»

    Massot ha afegit que «aquesta edició serà també el tret de sortida de les activitats de commemoració del 60è aniversari d’Empuriabrava, que celebrarem durant el 2027. Serà una gran oportunitat per recordar la nostra història, posar en valor tot el que hem construït al llarg d’aquestes sis dècades i projectar Empuriabrava cap al futur amb orgull i ambició.»

    La programació començarà el dimecres 15 de juliol amb El Somni d’Empuriabrava x300, un espectacle creat especialment per a l’ocasió que ret homenatge a la identitat, els canals i l’entorn natural d’Empuriabrava. La jornada es completarà amb Odyssey x300, inspirat en l’univers i l’exploració espacial.

    El dijous 16 de juliol serà el torn de Geomètrics x300, una proposta artística basada en formes i figures sincronitzades, mentre que la cloenda arribarà amb Sota el Mar d’Empuriabrava x300, un espectacle dedicat a la riquesa del món marí de la Costa Brava.

    Tots els espectacles seran gratuïts i es podran seguir des del passeig marítim. Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament continua apostant per una programació estival innovadora i de qualitat, incorporant noves formes d’expressió artística i acostant la tecnologia al conjunt de la ciutadania.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    L’Ajuntament de Figueres convoca el concurs de projectes per a la construcció de la nova Biblioteca i Arxiu Comarcal

    14 d'Agost de 202611 Vistes
    Cultura

    Lea Kyle encapçala la quarta edició del Festival Internacional de Màgia de Figueres

    14 d'Agost de 202615 Vistes
    Cultura

    Castelló d’Empúries presenta la 34a edició del Terra de Trobadors, dedicada a Guillem Escarrer

    14 d'Agost de 20268 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.