Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • El caliu de la pedra i el sabor de la badia: la recepta autèntica de Can Cervera a Roses
    • Comença la collita de Poma de Girona amb el lema ‘Tot l’any, pomes d’aquí’ i una predicció de més de 100 mil tones
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»El Portalblau donarà part de la venda d’entrades del concert de Sopa de Cabra per millorar l’HAI Bernat Jaume de Figueres
    Notícies

    El Portalblau donarà part de la venda d’entrades del concert de Sopa de Cabra per millorar l’HAI Bernat Jaume de Figueres

    23 de Març de 20266 Vistes
    El Portalblau donarà part de la venda d’entrades del concert de Sopa de Cabra per millorar l’HAI Bernat Jaume de Figueres

    • És la segona vegada que el festival col·labora amb la Fundació Salut Empordà, el primer cop va ser el 2023 en la campanya de captació de fons de Pediatria

    • La 19a edició d’aquest esdeveniment de l’Escala tindrà lloc en diferents emplaçaments de l’Alt Empordà del 16 de maig al 17 d’octubre de 2026

    La 19a edició de Portalblau, el festival de l’Escala que connecta música, arts, pensament i paisatge mediterrani, donarà part de la recaptació obtinguda en la venda de les entrades del concert de Sopa de Cabra al projecte per a millorar les instal·lacions, l’equipament i el mobiliari de l’Hospital d’Atenció Intermèdia (HAI) Bernat Jaume de Figueres. Aquesta campanya de captació de fons vol fer que l’estada al centre sigui més amable, agradable i confortable per a les persones ingressades i les seves famílies.

    El concert de Sopa de Cabra al Portalblau s’emmarca en la gira de celebració dels seus 40 anys de trajectòria. Tindrà lloc el diumenge 9 d’agost, a les 22 h, al Fòrum romà MAC-Empúries de l’Escala. Les entrades, a 46 €, ja es poden comprar a la pàgina web del festival: https://tickets.oneboxtds.com/temtickets/select/2637794?hl=es-ES

    És la segona vegada que aquest esdeveniment de l’Escala dona part de la recaptació d’un concert a la Fundació Salut Empordà (FSE), en coherència amb el vessant de compromís cultural, social i mediambiental que ha tingut sempre amb el territori. El primer cop va ser el 2023, quan el Portalblau va donar 1.000 euros de la recaptació obtinguda en la venda de les entrades de l’actuació d’Els Amics de les Arts. En aquella ocasió, els diners es van destinar a la campanya de captació de fons que l’entitat té en marxa per millorar les instal·lacions de Pediatria de l’Hospital de Figueres i fer que pacients i familiars se sentin com a casa.

    L’HAI Bernat Jaume

    A l’Hospital d’Atenció Intermèdia Bernat Jaume de Figueres s’atén a persones malaltes, generalment amb patologies cròniques i/o amb discapacitat que, per les seves característiques especials, poden beneficiar-se d’un model d’atenció interdisciplinària. Aquest model té com a objectius potenciar la seva autonomia, pal·liar les limitacions o símptomes i facilitar la seva reinserció social.

    A les unitats del centre es proporciona atenció a les persones d’edat avançada i amb presència de síndromes geriàtriques, amb trastorns cognitius i amb malaltia neurològica que pot causar discapacitat o en situació de final de vida.

    Campanya de captació de fons

    La campanya per recollir diners per a millorar el benestar de les persones ingressades al Bernat Jaume es va posar en marxa al novembre del 2025 i, fins ara, ha aconseguit recollir 38.142 euros.

    La campanya ofereix diverses vies de col·laboració, pensades per a facilitar la participació a tothom:

    • Pàgina web: https://salutemporda.helpbysc.com/bernatjaume
    • Transferència bancària al número de compte ES94 2100 0013 7402 0086 1918
    • Bizum al 07833

    El Portalblau

    La 19a edició d’aquest festival de l’Escala tindrà lloc en diferents emplaçaments del municipi i de la comarca de l’Alt Empordà del 16 de maig al 17 d’octubre. Comptarà amb un total de 29 activitats, 18 de les quals seran concerts, i amb una aposta que s’allarga més enllà de la temporada estival, amb propostes de música, dansa, clown, poesia i experiències escèniques en espais patrimonials i naturals de l’Escala i Empúries.

    El Festival arriba a la dinovena edició amb aquest clar compromís cultural, social i mediambiental que el diferencia i que es fa palès tant en la visió artística com en la gestió i organització de l’esdeveniment. Des del 2020, treballa activament per integrar l’Agenda 2030 i apropar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) amb accions concretes, com és la donació de part de la recaptació obtinguda en un dels concerts per a finalitats socials.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    Comença la collita de Poma de Girona amb el lema ‘Tot l’any, pomes d’aquí’ i una predicció de més de 100 mil tones

    7 d'Agost de 202611 Vistes
    Notícies

    Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!

    6 d'Agost de 202610 Vistes
    Notícies

    L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari

    4 d'Agost de 202630 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.