L’Enric Lloret és el responsable de l’Assessoria Lloret, ben coneguts a la comarca pels gairebé 40 anys de trajectòria en temes fiscals, laborals i comptables. Els avala, sobretot el fet de ser fiables i propers amb el client.
– En primer lloc, en quin estat de “salut” està l’assessoria actualment? Què és el que us manté vius des del 1987?
Empresarialment parlant, celebrem estar vius i contents de la nostra trajectòria: els anys passen i aquí seguim. Al febrer del 1987 jo tenia només 21 anys. De tant en tant m’agrada mirar enrere i veure el llarg camí que hem fet fins aquests dies: diria que ens n’hem sortit prou bé!
– Se us ha de conèixer, únicament, com a assessoria, o treballeu altres branques?
Totes les assessories intentem oferir un servei integral, és a dir, des d’un petit tràmit fins a un de més complex, així com tractar temes fiscals, mercantils, jurídics… Tanmateix, no oblidem que no tothom crea societats, no tothom té una empresa, sinó que sovint hi ha particulars que necessiten ajuda per omplir, per exemple, un formulari. Mai diem no a cap tràmit, ja que ningú s’escapa de la paperassa de la renda, l’IVA, la renovació d’un carnet… En definitiva, mirem d’ajudar a tothom amb temes administratius i fiscals.
– Sabries dir-nos si treballeu més amb empreses o més amb particulars?
Bona pregunta, però difícil resposta. Potser depèn de cada moment de l’any. A nosaltres ens agrada la feina que fem. Però aquesta no deixa de ser un negoci i per això procurem ser eficaços en cada situació: és entretingut treballar tant amb empreses, com amb particulars locals, com amb comunitats de propietaris, com amb estrangers que tenen la seva segona residència a casa nostra.
– Què és el que us fa especials dins del sector? Per què algú ha de confiar en vosaltres?
No penso que hagis de ser especial, sinó que sobretot has de tenir bona sintonia amb el client. Una comunicació fluïda és essencial. Cal ser agradable i garantir un tracte proper i personal. Vetllem per ser sempre fiables: les feines, valgui la redundància, sempre tenen un feina al darrere, cada trucada perduda que tenim la retornem i quan necessitem preguntar coses les preguntem per tal d’estar al cas de cada tràmit i necessitat.