Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • La Cursa de la Dona de Roses bat rècord amb més de 2.300 inscripcions
    • La Casa de la Cultura de les Bernardes de la Diputació de Girona presenta «Foc i èter», un diàleg entre Orient, literatura i espiritualitat
    • Joan Jorquera guanya al German Open International de taekwondo
    • Sònia Martínez: “L’AP-7 al seu pas per les comarques gironines s’ha convertit en un corredor de la impunitat”
    • Roses, una bola de neu solidària
    • Fèlix Llorens: «En 24 segons es van esgotar les inscripcions de la Fira de la Cervesa»
    • Bona acollida de la prova pilot del Bus Castell amb més de 900 usuaris en un mes
    • Una tardor per viure la cultura, Roses obre el teló amb teatre, dansa, música i cinema
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»Figueres tornarà a acollir l’elit del patinatge artístic en un nou format de Copa d’Europa
    Notícies

    Figueres tornarà a acollir l’elit del patinatge artístic en un nou format de Copa d’Europa

    17 de Setembre de 20269 Vistes
    Figueres tornarà a acollir l’elit del patinatge artístic en un nou format de Copa d’Europa
    • 600 participants de set països prendran part a la nova competició continental que se celebrarà al poliesportiu Roser Llop del 24 al 26 de setembre
    • Hi competiran 49 grups entre Quartets, Xou gran, Xou petit, Xou júnior i Precisió júnior i sènior

    Figueres acollirà, del dijous 24 al dissabte 26 de setembre, la Copa d’Europa de patinatge artístic en la modalitat de Xou, Quartets i Precisió i en categoria sènior i júnior. Es tracta d’una de les competicions més prestigioses del calendari continental i que organitzarà per primera vegada la World Skate Europe amb la Real Federación Española de Patinaje, la Federació Catalana de Patinatge i el Patinatge Artístic Figueres. Hi prendran part 600 participants de set països: Regne Unit, Alemanya, Itàlia, Bèlgica, França, Portugal i Espanya. Durant tres dies, alguns dels millors grups d’Europa es reuniran al poliesportiu Roser Llop per competir per les primeres medalles de l’edició inaugural d’aquesta Copa Europa.

    La competició s’ha presentat al pavelló Rafel Mora amb les intervencions de Jordi Masquef (alcalde de Figueres), Pere Montserrat (regidor d’Esports), Jordi Ricart (president del Patinatge Artístic Figueres), Xavier Moyano (director general de la Real Federación Española de Patinaje) i José Luís Álvarez (responsable del Comitè Català de Patinatge Artístic de la Federació Catalana de Patinatge).

    La competició començarà el dijous 24 de setembre amb sessions d’entrenament oficials per als grups Xou júnior, Quartets cadet B i Quartets cadet. La cerimònia d’obertura està prevista per a les 18 h, i les primeres proves de la Copa d’Europa començaran a les 19 h amb la competició Xou júnior. La jornada conclourà amb les competicions de Quartets cadet B i Quartets cadet, seguida de la cerimònia de lliurament de medalles.

    El divendres 25 de setembre competiran els Quartets sènior B, Quartets sènior, Quartets júnior B, Quartets júnior, Xou petit B i Xou petit. Les sessions d’entrenament tindran lloc durant tot el matí i part de la tarda, mentre que la competició començarà a les 17.15 h i continuarà fins a les 22.35 h, moment en què se celebrarà la cerimònia de lliurament de premis.

    La Copa d’Europa finalitzarà el dissabte 26 de setembre amb les categories de Precisió júnior, Precisió sènior i Large Show. Després de les sessions d’entrenament del matí, la competició començarà a les 16.05 h amb la prova de Precisió júnior, seguida de Precisió sènior, i conclourà amb la competició de Large Show. La cerimònia de lliurament de medalles està prevista per a les 19.45 h, mentre que la cerimònia de cloenda tindrà lloc a les 20.15 h. El preu de les entrades és de 18 euros per jornada i es poden comprar a https://fecapa.koobin.com.

    Experiència en acollir grans esdeveniments de patinatge artístic

    La ciutat de Figueres i el Patinatge Artístic Figueres tenen experiència en acollir esdeveniments de patinatge artístic de gran magnitud. L’any passat i el 2023 van coorganitzar el Campionat d’Espanya en la modalitat lliure i en categoria sènior i júnior. El 2021 van coorganitzar el Campionat d’Espanya lliure en categoria infantil i aleví, i va acollir una competició internacional de xous amb el nou sistema de puntuació, a petició de la Federació Internacional de Patinatge (FIRS). Anteriorment també havien rebut Campionats de Catalunya de parelles, dansa, inline i de solo dance.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    La Casa de la Cultura de les Bernardes de la Diputació de Girona presenta «Foc i èter», un diàleg entre Orient, literatura i espiritualitat

    21 de Setembre de 20265 Vistes
    Notícies

    Joan Jorquera guanya al German Open International de taekwondo

    21 de Setembre de 20268 Vistes
    Notícies

    Bona acollida de la prova pilot del Bus Castell amb més de 900 usuaris en un mes

    19 de Setembre de 20261 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.