Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • El Nomad Festival arriba per primera vegada a l’Alt Empordà amb una gran estrena a Empuriabrava
    • Tocs de Vi inundarà Girona de tastos amb prop d’una vintena d’experiències úniques per maridad el Vins de l’Empordà
    • Es lliuren els premis de la tretzena edició del concurs de dibuix i relats “Això pinta bé!” de la Diputació de Girona
    • Junts per Castelló d’Empúries i Empuriabrava presenta Raquel Domínguez com a cap de llista per a les eleccions municipals
    • La música es converteix en solidaritat amb un concert a benefici del Grup Iris
    • L’Hola Estiu omple Roses de música, gastronomia i ambient festiu
    • Figueres inicia la implantació del nou servei de recollida de residus
    • La 3a Festa Transfronterera de la Cervesa Artesana omple Vilafant de música i bon ambient
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Actes Socials»Junts per Castelló d’Empúries i Empuriabrava presenta Raquel Domínguez com a cap de llista per a les eleccions municipals
    Actes Socials

    Junts per Castelló d’Empúries i Empuriabrava presenta Raquel Domínguez com a cap de llista per a les eleccions municipals

    8 de Juny de 202640 Vistes
    Junts per Castelló d'Empúries i Empuriabrava presenta Raquel Domínguez

    Raquel Domínguez: “Hem de treballar per garantir uns serveis públics que funcionin, uns carrers cuidats, més seguretat i una administració eficient, i a la vegada, impulsar projectes transformadors que ens facin avançar”

    A la presentació, que ha reunit més d’un centenar de persones a l’Hort de Santa Clara, hi han intervingut el diputat i portaveu al Parlament, Salvador Vergés, l’alcalde de Campmany, Joan Fuentes i l’actual regidora, Dolors Barceló

    Raquel Domínguez encapçalarà la candidatura de Junts per Castelló d’Empúries i Empuriabrava a les eleccions municipals de l’any vinent. La presentació de la cap de llista de Junts en aquest municipi de l’Alt Empordà ha tingut lloc aquest dissabte al vespre, en un acte que ha reunit més d’un centenar de persones a l’Hort de Santa Clara. Hi han intervingut el diputat i portaveu de Junts al Parlament, Salvador Vergés, l’alcalde de Campmany, Joan Fuentes, i l’actual regidora, Dolors Barceló. Hi han assistit la presidenta de la Vegueria, Maria Àngels Planas, la presidenta comarcal, Míriam Lanero, el diputat de Junts al Congrés, Josep Maria Cervera, el senador Joan Bagué, i alcaldes com el de Figueres, Jordi Masquef, i de Sant Pere Pescador, Agustí Badosa, de Llançà, Núria Escarpanter, i de Peralada, Miquel Brugat.

    Domínguez ha repassat les prioritats més urgents per a Castelló d’Empúries i Empuriabrava: “la seguretat i la convivència, l’estat dels carrers, de les places i de l’espai públic, i el funcionament i la qualitat dels serveis públics bàsics”.

    “Necessitem incrementar els recursos tant tècnics com humans de la policia local, els hem de donar totes les eines necessàries. Aquests anys hem vist molts projectes ornamentals, molt accessoris, en què s’han destinat recursos que tenen poc retorn a la ciutadania. Destinem els recursos a allò que importa, i el que més importa és que la gent del nostre poble se senti segura”, ha explicat la candidata.

    “Cuidar carrers, places i espais públics no és només una qüestió estètica; és una manera de prevenir la degradació i protegir la convivència. I els serveis públics bàsics han de funcionar amb qualitat i de manera eficient. La neteja, l’enllumenat, el manteniment dels carrers, la recollida de residus i la jardineria formen part del dia a dia de la gent”, ha remarcat.

    Domínguez ha subratllat que els veïns necessiten un ajuntament “que no generi frustració, sinó confiança”. “Que no compliqui, sinó que resolgui. Que no sigui percebut com un obstacle, sinó com una eina útil al servei dels ciutadans. I això s’aconsegueix organitzant una administració més àgil, més coordinada i més eficient”, ha apuntat. L’habitatge i la promoció econòmica i turística són altres que ha destacat, per fer possible un “municipi més viu, amb activitat tot l’any, que doni suport al comerç, a l’hostaleria, als autònoms i a les empreses”.

    “Governar no és només resoldre els problemes immediats. És tenir visió de futur. És ser capaços de planificar i executar aquelles inversions i transformacions que han de marcar el rumb del municipi durant les properes dècades. Per això, mentre treballem per garantir uns serveis públics que funcionin, uns carrers cuidats, més seguretat i una administració eficient, també hem de ser capaços d’impulsar projectes transformadors que facin avançar Castelló d’Empúries i Empuriabrava. Que generin oportunitats, que modernitzin el municipi, en reforcin la identitat i ens preparin per als reptes de futur”, ha manifestat.

    Domínguez ha avançat que l’acompanyarà un equip de persones compromeses, amb capacitat de treball i una actitud valenta i resolutiva, i ha fet una crida a totes les persones que tinguin “idees, experiència, ganes de treballar o simplement voluntat de contribuir” a afegir-s’hi per “sumar talent, energies i compromís”.


    Junts per Castelló d'Empúries i Empuriabrava presenta Raquel Domínguez

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Actes Socials

    La música es converteix en solidaritat amb un concert a benefici del Grup Iris

    8 de Juny de 202620 Vistes
    Actes Socials

    Figueres dona el tret de sortida a la 5a Ruta del Tast Surrealista

    4 de Juny de 202649 Vistes
    Actes Socials

    Els Premis Emprenedors de l’Alt Empordà consoliden l’aposta pel talent jove i la innovació amb 47 candidatures

    1 de Juny de 202652 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.