Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»La Ballena Alegre, de Sant Pere Pescador, escollit com a millor càmping d’Espanya als ACSI Awards 2026
    Notícies

    La Ballena Alegre, de Sant Pere Pescador, escollit com a millor càmping d’Espanya als ACSI Awards 2026

    21 d'Abril de 20266 Vistes
    La Ballena Alegre, de Sant Pere Pescador, escollit com a millor càmping d’Espanya als ACSI Awards 2026

    El càmping Illa Mateua de l’Escala rep el premi a la millor ubicació i nou establiments gironins obtenen mencions d’honor

    En el marc del segon Congrés de Càmpings de Catalunya, celebrat al Castell de Ciutat de La Seu d’Urgell, s’han anunciat els guanyadors espanyols dels ACSI Awards 2026, uns guardons de referència en el sector europeu del càmping que destaquen per estar basats exclusivament en l’opinió dels usuaris.

    El gran protagonista de la jornada ha estat La Ballena Alegre de Sant Pere Pescador, que ha estat escollit com a millor càmping d’Espanya, un reconeixement que consolida la seva posició com un dels establiments més ben valorats tant a nivell estatal com internacional.

    Uns premis decidits pels campistes

    Els ACSI Awards es basen íntegrament en les votacions de campistes d’arreu d’Europa. En aquesta edició, prop de 100.000 usuaris han participat en el procés, escollint els millors càmpings en nou categories diferents, així com el guanyador absolut.

    Segons el director d’ACSI, Ramon van Reine, “el creixement constant en el nombre de votacions demostra la rellevància d’aquests premis i fa que obtenir aquest reconeixement sigui un gran honor per als càmpings”.

    Girona, referent del càmping a Europa

    A més del premi a La Ballena Alegre, el territori gironí també ha estat protagonista amb el premi al càmping amb la millor ubicació, atorgat al càmping Illa Mateua de l’Escala.
    Aquests reconeixements posen en valor l’esforç constant del sector i consoliden el posicionament de la demarcació de Girona com una destinació líder del càmping a nivell europeu, destacant per la qualitat de l’oferta, la innovació i l’experiència del client.

    Reconeixements i mencions d’honor

    Durant la gala celebrada en el marc del congrés organitzat per la Federació Catalana de Càmpings també es van lliurar diverses mencions d’honor a establiments destacats.

    Els càmpings gironins reconeguts amb menció d’honor són: Mas Nou, Aquarius, Esponellà, Las Dunas, Pirineus, Les Medes, Sènia Cala Gogó, l’Àmfora i Bella Terra.

    Els guardons, impulsats per ACSI, no només reflecteixen l’excel·lència actual del sector, sinó també el seu potencial de creixement en els mercats europeus, on la visibilitat i el posicionament són cada vegada més determinants.

    Els guanyadors europeus dels ACSI Awards 2026 es donaran a conèixer el proper 1 de maig.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava

    19 de Juny de 20267 Vistes
    Notícies

    Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins

    18 de Juny de 202623 Vistes
    Notícies

    L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025

    18 de Juny de 20262 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.