Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • La Cursa de la Dona de Roses bat rècord amb més de 2.300 inscripcions
    • La Casa de la Cultura de les Bernardes de la Diputació de Girona presenta «Foc i èter», un diàleg entre Orient, literatura i espiritualitat
    • Joan Jorquera guanya al German Open International de taekwondo
    • Sònia Martínez: “L’AP-7 al seu pas per les comarques gironines s’ha convertit en un corredor de la impunitat”
    • Roses, una bola de neu solidària
    • Fèlix Llorens: «En 24 segons es van esgotar les inscripcions de la Fira de la Cervesa»
    • Bona acollida de la prova pilot del Bus Castell amb més de 900 usuaris en un mes
    • Una tardor per viure la cultura, Roses obre el teló amb teatre, dansa, música i cinema
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Notícies»La Jonquera reconeix la trajectòria del sotsinspector Alonso Caballero en el seu comiat institucional
    Notícies

    La Jonquera reconeix la trajectòria del sotsinspector Alonso Caballero en el seu comiat institucional

    24 de Juliol de 202618 Vistes
    La Jonquera reconeix la trajectòria del sotsinspector Alonso Caballero en el seu comiat institucional

    L’acte, celebrat dijous 23 de juliol a Can Laporta, posa en valor més de sis anys de servei al capdavant de la Policia Local i dona pas a una nova etapa.

    La Jonquera va homenatjar el passat dijous 23 de juliol el sotsinspector Alonso Caballero en un acte institucional de comiat als porxos del Centre Cultural de l’Albera Can Laporta, amb motiu de la seva jubilació després de més de sis anys liderant la Policia Local. L’acte va reunir autoritats locals, membres de la corporació, agents del cos, representants d’altres cossos de seguretat i d’emergències, familiars i veïns i veïnes, que van voler reconèixer la seva trajectòria i dedicació al municipi.

    El regidor de Seguretat Ciutadana, Rafael Medinilla, va destacar la relació de confiança construïda amb Alonso Caballero al llarg dels anys i la seva manera de treballar. En aquest sentit, va subratllar la seva capacitat resolutiva: “Quan sorgia un problema, no es limitava a explicar-lo, sinó que arribava amb una solució”. El regidor també va remarcar el lideratge d’Alonso Caballero i la seva excel·lent coordinació amb la resta de cossos de seguretat i emergències.

    Per la seva banda, l’alcaldessa de la Jonquera, Míriam Lanero, va expressar que l’acte no només servia per acomiadar-lo amb motiu de la seva jubilació, sinó sobretot per agrair-li la feina feta. “Més de sis anys després, aquella confiança ha quedat plenament justificada”, va exposar. L’alcaldessa també va manifestar que Caballero ha liderat el cos en una etapa especialment intensa, amb la seguretat com a prioritat, i en un context exigent com el d’un municipi fronterer, “exercint sempre la responsabilitat des del respecte i la proximitat”.

    Durant la seva intervenció, Alonso Caballero va agrair el suport rebut durant tots aquests anys i va posar en valor la tasca col·lectiva: va assegurar que la feina feta no hauria estat possible sense la implicació de tot l’equip i la col·laboració amb la resta de cossos de seguretat, destacant l’orgull d’haver pogut treballar al servei de la ciutadania de la Jonquera. «Marxo amb el deure complert i el cor en pau», va concloure.

    Amb la seva jubilació, s’obre una nova etapa al capdavant de la Policia Local, que passarà a estar dirigida per l’actual sergent Albert Roca, garantint la continuïtat del servei i del treball desenvolupat fins ara per tal de garantir la seguretat i el benestar de la població.

    Així doncs, amb aquest acte de reconeixement, L’Ajuntament de la Jonquera ha volgut expressar el seu agraïment a Alonso Caballero per la seva dedicació i compromís i li desitja molta sort en aquesta nova etapa personal.

    La Jonquera
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Notícies

    La Casa de la Cultura de les Bernardes de la Diputació de Girona presenta «Foc i èter», un diàleg entre Orient, literatura i espiritualitat

    21 de Setembre de 20264 Vistes
    Notícies

    Joan Jorquera guanya al German Open International de taekwondo

    21 de Setembre de 20268 Vistes
    Notícies

    Bona acollida de la prova pilot del Bus Castell amb més de 900 usuaris en un mes

    19 de Setembre de 20261 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.