Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    • Roses ultima els preparatius de la Festa Major i ja té a punt el programa del nou espai Barraquetes
    • Anna Palet: «Hem concentrat la Festa Major en un sol dia perquè sigui més intensa i participativa»
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Actes Socials»La Magdalena Flamenco s’estrena amb un tablao proper i íntim a l’Alt Empordà
    Actes Socials

    La Magdalena Flamenco s’estrena amb un tablao proper i íntim a l’Alt Empordà

    1 de Juny de 202353 Vistes
    La Vinyeta

    El passat 25 de maig es va donar el tret de sortida a l’agenda musical d’estiu de la Magdalena Flamenco Show amb un espectacle en viu al celler La Vinyeta on els assistents van gaudir d’una vetllada íntima en un indret únic de l’Alt Empordà. La cita va començar amb una degustació dels vins més joves de la casa tot seguit d’una visita guiada a les instal·lacions de la mà de Josep Serra, propietari del celler, i del seu equip.

    Mentre es ponia el sol, Rafael Fernández va marcar el ritme acústic amb la seva guitarra mentre David de José entregava la seva veu melancólica al públic. Santos Amaya i Lorena Oliva van coronar les actuacions amb diversos balls de manera conjunta i individual, tot acompanyat de les palmes dels artistes i del públic que els va rebre amb forts aplaudiments.

    El públic va venir d’arreu de les comarques gironines però també una majoria eren estrangers de països com ara França, Països Baixos, Canada i Itàlia, entre d’altres. Alguns d’ells van viatjar expressament per l’ocasió mentre que d’altres tenen una segona residència a la costa i van decidir acudir a la cita. Amb aquest projecte La Magdalena Flamenco busca promoure el flamenc de qualitat a l’Empordà i apropar-lo al mateix temps als visitants per tal que no hagin de desplaçar-se fora de la província per poder gaudir d’una experiencia de flamenc autèntic.

    La pròxima cita serà el dimarts 6 de juny a Roses, en el primer espectacle dels dotze que es faran a la masia de Sa Brasa. Joel de Pepa i Falete Perona, dos dels joves artistes amb més talent del panorama flamenc barceloní, seran els propers invitats a passar pel tablao de La Magdalena. A partir d’aleshores cada dimarts de juny, juliol i agost tindrà lloc una cita plena de cultura i gastronomia on diferents artistes actuarán com ara la formació de rumba Los Desmadraos, Jorge El Pirata, Jordi Rodríguez, Sonia Cantillo i Rodrigo El Uruguayo. Les entrades per aquesta bateria d’espectacles ja estan a la venda a la pàgina web.

    Sobre La Magdalena Flamenco Show

    La Magdalena és una iniciativa que neix per tal de potenciar el flamenc a diferents localitats de la província de Girona, així com el turisme de proximitat, els paisatges, la gastronomia i els vins de l’Empordà. Amb una programació de quinze espectacles, La Magdalena estrena la segona temporada amb una agenda musical que abasta un ampli ventall d’artistes: cantaors, balladors, percussionistes, guitarristes i molt més. Per tal que tots gaudeixin, també organitzen activitats per als més petits, com ara vestir-se amb vestits flamencs, perquè els pares puguin gaudir d’una vetllada única i tranquil·la sense preocupacions. El que va néixer com un projecte personal ha anat a poc a poc transformant-se en una cita imprescindible de l’estiu a la Costa Brava.


    La Vinyeta
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Actes Socials

    Erik Bakkes torna a la presidència del Rotary Club Roses-Empuriabrava

    13 de Juliol de 202639 Vistes
    Actes Socials

    Figueres recupera l’Astoria, un dels espais més emblemàtics de la ciutat

    11 de Juliol de 2026118 Vistes
    Actes Socials

    Desfilada solidària omple la Farinera Sant Lluís en benefici de la investigació de les malalties rares

    10 de Juliol de 2026162 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.