La 6a Cursa de la Dona ja té data: serà el 7 de novembre. Tanmateix, com és lògic, enguany tampoc es podrà celebrar en el seu format originat.
A tres mesos vista, es comencen a conèixer alguns detalls de l’esdeveniment i Lídia Albert, la presidenta del Grup Iris, confia en millorar els números de l’any anterior, on malauradament també va regnar la virtualitat. “Recordem, un any més, que la Cursa de la Dona de Figueres és el motor econòmic de la nostra Associació; cada granet de sorra significa molt per a la nostra activitat”
– Parles que l’any passat les inscripcions van baixar moltíssim. Què teniu previst fer per intentar millorar el nombre d’inscripcions de l’any passat?
Repetim, en cada entrevista, que la nostra il·lusió és que tot torni a la normalitat. Davant aquesta impossibilitat, i vistos els resultats de l’any passat, intentarem fer més difusió i, així, augmentar la conscienciació per tal que la població entengui que el que proposem no és una cursa normal, sinó que és de caràcter totalment solidari. Solidari perquè amb cada granet de sorra de cadascú podrem continuar treballant per donar servei a les persones que ho necessitin. A tall d’exemple: les teràpies que oferim, de mitjana, costen uns 35/40 per persona i per sessió. I com sempre hem dit: la Cursa és el motor econòmic del Grup Iris; sense aquest esdeveniment i les seves inscripcions estaríem molt limitades i no podríem sobreviure gaire més temps.
– Quina és la crida que feu als possibles sponsors/patrocinadors/col·laboradors? Quina serà la visibilitat que els hi donareu?
De nou, mitjançant la Covid-samarreta. En reconeixement a l’esforç ofert tots aquests últims anys, tots els involucrats hi apareixeran. A més, com és habitual, es farà molta publicitat a les xarxes i publicarem un vídeo promocional. De visibilitat, sense cap mena de dubte, en tindran.
– A grans trets, quin és el calendari previst, en aquest “trajecte” fins al 7 de novembre?
En primer lloc, com deia, la publicitat constant serà des de ja mateix a xarxes i arreu de Figueres (marquesines, autobusos, cartelleria, taxis…). S’engegaran, aquests propers dies, les inscripcions online i presencials a Valosport, i el darrer divendres del mes de setembre hi haurà la roda de premsa i la presentació de la samarreta. I ja us puc avançar que els dies 30 d’octubre i 2, 3, 4, 5 i 6 de novembre serà el repartiment de samarretes a Valosport.