Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Narcís Bardalet: “Tot el que sigui parlar en positiu de Figueres i fer-ho públic a ràdio, televisió, premsa i qualsevol medi actual, com les xarxes socials, és bo”
    Entrevistes

    Narcís Bardalet: “Tot el que sigui parlar en positiu de Figueres i fer-ho públic a ràdio, televisió, premsa i qualsevol medi actual, com les xarxes socials, és bo”

    10 de Desembre de 202541 Vistes
    Narcís Bardalet

    Narcís Bardalet, Metge forense i pediatre, protagonista del programa “El forense i Dalí”.

    Què significa el programa «El forense i Dalí» per a la promoció de Figueres?

    Tot el que sigui parlar en positiu de Figueres i fer-ho públic a ràdio, televisió, premsa i qualsevol medi actual, com les xarxes socials, és bo. Estic convençut que ajuda a conèixer la ciutat i la seva història.

    Com us sentiu en saber que vau tenir 600.000 espectadors?

    Jo soc el primer sorprès per l’èxit d’audiència. Ara bé, suposo que és degut a l’interès que desperta Dalí, personatge que ha traspassat fronteres i és mundialment conegut i reconegut.

    Com va ser el rodatge? Dies? Llocs? Anècdotes?

    El rodatge va durar força mesos i es va fer en diversos llocs, en part a Figueres, a l’altell de casa, i l’entorn del Teatre-Museu Dalí es va resoldre amb escenes de l’època pels arxius de TV3. Altres es van enregistrar un capvespre a la platja de Castelldefels. A París, es va entrevistar l’Amanda Lear i el fill de Decharnes i a Madrid es va gravar l’interviu al Sr. Domènech.

    Quina valoració feu del treball periodístic de Manel Alías?

    Manel Alías és Premi nacional de periodisme i jo afegeixo que és un «Champions League» perquè et fa molt fàcil treballar amb ell i, per tant, en surts guanyador.

    És cert que les prostitutes van visitar i besar el cadàver de Dalí?

    És rotundament cert, les va deixar entrar el Sr. Ramon Guardiola perquè coneixia la problemàtica del Garrigal i aquelles noies pujaven a les 3 de la matinada, feia fred. Estem parant del mes de gener i van demanar a la Policia, per favor, poder entrar. Hi havia l’ordre de no deixar entrar a ningú i es va demanar al Sr. Guardiola i, com que nosaltres ja havíem acabat d’embalsamar, les van deixar entrar. En van venir més de quatre, però en vam posar menys perquè no podíem emplenar la pantalla de putes i ja està!

    Què penseu de la figura i obra de Dalí?

    Em falten qualificatius; necessitaria vuit planes per dir-ho el què penso. Simplement, dic que és un geni. De pintors reconeguts mundialment tenim Picasso, Miró, Dalí… i jo em quedo amb Dalí, sens dubte.

    Dalí és un artista reconegut mundialment. Posa’t aquí davant de la torre Galatea, els mesos de juliol i agost, i veuràs les cues que s’hi fan. Dalí és irrepetible.

    Quins són els vostres pròxims projectes?

    Com deia Josep Pla, un altre il·lustre català: «la vida és anar fent». De moment, seguir. El meu pròxim projecte és recuperar-me de l’operació de pròtesis de maluc i poder caminar cada dia tant com vulgui.

    Si algú em planteja una bona idea, igual m’hi afegeixo. Ara estem acabant una obra en què faig d’abat del monestir Sant Pere de Rodes.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027

    17 de Juny de 202617 Vistes
    Entrevistes

    Raquel Domínguez: “És hora de fer les coses millor a Castelló i Empuriabrava”

    17 de Juny de 20267 Vistes
    Entrevistes

    Joan Marc Poch: “La Festa Major és una oportunitat per retrobar-nos i continuar construint un poble més unit i viu”

    17 de Juny de 202613 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.