Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    • Roses ultima els preparatius de la Festa Major i ja té a punt el programa del nou espai Barraquetes
    • Anna Palet: «Hem concentrat la Festa Major en un sol dia perquè sigui més intensa i participativa»
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Entrevistes»Rafael Girón: «Estem enfocats a fer del turisme una peça clau per al nostre creixement i reconeixement»
    Entrevistes

    Rafael Girón: «Estem enfocats a fer del turisme una peça clau per al nostre creixement i reconeixement»

    6 de Febrer de 202422 Vistes
    Rafael Girón

    Durant els darrers dies de gener, el regidor de turisme de Castelló d’Empúries ha estat promocionant la vila comtal i Empuriabrava a dues fires amb ressò internacional. D’una banda, del 20 al 28 de gener va tenir lloc el Saló Nàutic Boot Düsseldorf, a l’oest d’Alemanya. Amb 17 pavellons amb més de 1650 expositors de 60 països diferents, és la fira nàutica més gran d’europa i la més influent del mercat nàutic mundial per a embarcacions i esports aquàtic on es presenten els desenvolupaments més recents, accessoris indispensables i productes de luxe per al sector. El fet que se celebri a l’hivern i durant el primer mes de l’any no és una coincidència. És en aquest període en el qual els aficionats a la navegació i als esports nàutics comencen a pensar a canviar el vaixell, millorar l’equipament de l’actual o trobar una destinació nàutica nova on fer estada amb el seu iot. Després, el regidor es va desplaçar a Madrid per a representar al municipi a la fira internacional de turisme FITUR, que tenia lloc a la capital espanyola del 24 al 28 de gener. En la seva 44a edició, FITUR compta amb xifres rècord: 9.000 empreses participants, representant 152 països, i 806 expositors titulars distribuïts en 9 pavellons, un més que a l’edició anterior.

    – Quina valoració fa de la participació del municipi a la fira de Düsseldorf?

    La participació en la Boot Dusseldorf 2024 ha sigut realment molt positiva. La fira permet a Castelló d’Empúries i Empuriabrava destacar com la marina residencial més gran d’Europa. A través d’aquesta oportunitat, compartim les nostres atraccions i reforcem la visibilitat del municipi en l’àmbit internacional. Estem encantats de representar el nostre municipi i subratllar la seva importància en el context europeu.

    – ⁠Com s’entrelliga administració i sector nàutic en aquesta proposta?

    És una excel·lent iniciativa incorporar el sector nàutic per a la promoció turística del nostre municipi. La col·laboració entre el departament de turisme i el sector privat pot generar beneficis mutus i millorar l’atractiu turístic global. He pogut comprovar i confirmo que el sector nàutic té una posició forta i pot captar un turisme de gran qualitat al nostre municipi. Des de l’àrea de turisme estem decidits a invertir més recursos per potenciar aquest sector, ja que reconeixem la singularitat del nostre municipi a escala europea. Estem enfocats a fer del turisme una peça clau per al nostre creixement i reconeixement.

    – ⁠Què significa per a Castelló i Empuriabrava participar en la fira FITUR?

    Participar a Fitur és una oportunitat valuosa per promoure el turisme al nostre municipi, ja que és una fira turística consolidada i destacada en el sector a escala mundial. Ens ajuda a augmentar la visibilitat i atreure l’interès de visitants potencials. Estar presents a Fitur ens permet establir col·laboracions amb altres municipis i el sector privat, consolidant així el posicionament i la marca de Castelló d’Empúries i Empuriabrava

    – ⁠Realment és útil participar-hi?

    La presència a aquesta fira possibilita l’estudi de noves pràctiques exitoses per atreure més turistes de manera eficient, així com l’oportunitat de conèixer noves tecnologies i explorar les ofertes de les empreses especialitzades en el sector turístic. Entenc que els resultats a curt termini poden ser desafiants, però amb les noves polítiques que estic implementant, esperem un impuls en el turisme de qualitat que volem recuperar.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Entrevistes

    Anna Palet: «Hem concentrat la Festa Major en un sol dia perquè sigui més intensa i participativa»

    3 d'Agost de 202618 Vistes
    Entrevistes

    Sílvia Ripoll: «Viuré la meva primera Festa Major com a alcaldessa amb orgull i molta responsabilitat»

    3 d'Agost de 202613 Vistes
    Entrevistes

    Marta Noblejas: “La Festa de Delfià és un punt d’inflexió de l’estiu i una trobada imprescindible entre veïns”

    3 d'Agost de 202614 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.