Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Especial Vi de l'Empordà»9 cellers es donaran cita a Roses a la novena edicó del Mostra del Vi DO Empordà
    Especial Vi de l'Empordà

    9 cellers es donaran cita a Roses a la novena edicó del Mostra del Vi DO Empordà

    15 d'Abril de 202421 Vistes
    novena edicó del Mostra del Vi DO Empordà

    Roses acollirà l’1 de maig una nova edició de la Mostra del Vi DO Empordà, que enguany comptarà amb la participació de 9 cellers empordanesos que estrenaran la nova ubicació al passeig Marítim de la població. L’activitat s’emmarca dins la celebració del Festival Vívid que té lloc durant el mes d’abril a la Costa Brava.

    La Mostra del vi DO Empordà arriba a la seva novena edició amb un canvi d’ubicació. Es trasllada de l’esplanada exterior de la Ciutadella al passeig Marítim de Roses (davant de la plaça Catalunya), on, entre les 11 i les 15 h, els cellers participants oferiran degustacions dels seus productes.

    Aquest esdeveniment anual permet tastar en un únic espai diferents productes enològics elaborats per cellers de renom i conèixer directament de la mà dels seus responsables tots els detalls i secrets de les seves elaboracions. Enguany, la Mostra comptarà amb la participació de Celler Arché Pagès, Terra Remota, Hugas de Batlle, Vinyes dels Aspres, AV Bodeguers, Espelt Viticultors, Celler Peralada, Empordàlia i Celler Masetplana. Com a novetat, aquest any les copes de vi, especialment serigrafiades per l’ocasió, es posaran a la venda.

    Durant la mostra s’oferiran també degustacions gastronòmiques per acompanyar els tasts de vins, elaborades amb productes de proximitat de primera qualitat i creades per cuiners del territori.

    Amb aquesta mostra, i com a membre de la Ruta del Vi DO Empordà, Roses posa en valor i promociona la qualitat dels productes vinícoles del territori entre la població local, visitants i establiments de restauració, que són els principals preceptors dels productes de proximitat.

    També és una bona oportunitat de descobrir totes les possibilitats que l’enoturisme empordanès posa a l’abast del públic amant del vi, amb les múltiples visites i activitats que organitzen els cellers, i contribuir així a la creixent interacció entre turisme i enologia.

    El mes de l’enoturisme a la Costa Brava

    El VÍVID és el mes de l’enoturisme a la Costa Brava i està consolidat com un dels esdeveniments de referència del país al voltant del turisme del vi. El festival ofereix una selecció de les propostes enoturístiques més singulars que es poden viure a la Costa Brava. Són una seixantena d’activitats per a tots els públics que transformen l’Alt Empordà i el Baix Empordà en l’epicentre de l’enoturisme de Catalunya durant el mes d’abril.

    La iniciativa promocional impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona rep el suport i la participació del Consell Regulador de la DO Empordà, cellers de la DO Empordà, ajuntaments i empreses turístiques del territori, així com dels socis que integren el Club de la Ruta del Vi DO Empordà.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Especial Vi de l'Empordà

    Carme Casacuberta: “L’Empordà ja comença a tenir veu pròpia i reconeixible en el món del vi”

    13 d'Agost de 202522 Vistes
    Especial Vi de l'Empordà

    39a Mostra del Vi de l’Empordà a Figueres

    3 de Juliol de 202551 Vistes
    Especial Vi de l'Empordà

    Trull Ylla: “La nova anyada d’oli ens ha portat més quantitat i, inclús, més qualitat”

    20 de Gener de 202525 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.