Peralada torna a acollir el festival de curtmetratges Courts-Circuit 66, amb el concert de Liza Wuyts & Bech, projecció d’una selecció de curtmetratges del festival (programa 2), degustacions de vi i productes de proximitat i foodtrucks per tothom qui vulgui aprofitar per sopar durant la vetllada a la Plaça Gran.
Courts-Circuit 66 organitza cada estiu des de l’any 2020 un festival itinerant de curtmetratges internacionals que s’estén des de mitjans d’agost fins a finals de setembre a prop de 30 poblacions del departament.
El creixement del festival li ha permès ancorar-se al territori desenvolupant una sòlida xarxa de socis amb un objectiu comú: donar suport a tot tipus d’esdeveniments culturals vinculats al 7è art en zones remotes de les xarxes urbanes.
Tot l’equip vol aprofitar aquesta experiència i convertir Courts-Circuit 66 en un gran actor de la cultura cinematogràfica del departament i redescobrir la riquesa del curtmetratge gràcies al festival homònim i accions durant tot l’any com les intervencions a les escoles.
El concert inicial tindrà lloc a les 19:30 h i seguidament, a les 21:00 h, es farà la projecció dels curtmetratges.
Tots els actes tindran lloc a la Plaça Gran de Peralada.
Per a més informació podeu consultar la pàgina web:
https://www.visitperalada.cat/ca/agenda/festival-de-curtmetratges-courts-circuit-66/


