Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Comença la collita de Poma de Girona amb el lema ‘Tot l’any, pomes d’aquí’ i una predicció de més de 100 mil tones
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    • Roses ultima els preparatius de la Festa Major i ja té a punt el programa del nou espai Barraquetes
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Cultura»Figueres celebra la 32a Festa del Joguet el 24 de maig amb 45 expositors i recordant Josep Maria Joan i Rosa
    Cultura

    Figueres celebra la 32a Festa del Joguet el 24 de maig amb 45 expositors i recordant Josep Maria Joan i Rosa

    8 de Maig de 202611 Vistes
    Figueres celebra la 32a Festa del Joguet el 24 de maig

    L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de Figueres i el Museu del Joguet de Catalunya, permetrà conèixer, comprar, vendre o intercanviar joguines de col·lecció

    El fundador, director i ànima del Museu del Joguet de Catalunya, que va morir l’any passat, es recordarà recuperant el primer cartell amb una imatge seva i amb 200 baldufes personalitzades amb el seu nom

    Figueres celebrarà el diumenge 24 de maig (de 9 a 17 h) a la plaça Catalunya la 32a edició de la Festa del Joguet. L’esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de Figueres i el Museu del Joguet de Catalunya, tindrà 45 expositors, la majoria provinents de Catalunya, de la resta de l’Estat i de països com França, Holanda i Alemanya.

    La trobada de joguets figuerenca compta amb la col·laboració del col·leccionista de joguines Guy Ablard, de la Diputació de Girona, Dystopian i de la Xarxa de Museus de les comarques de Girona. Permetrà conèixer, comprar, vendre o intercanviar joguines de col·lecció. S’hi poden trobar peces de col·leccionisme com nines, trens, cotxes, titelles, trencaclosques, cromos, retallables, patinets avions i còmics, entre altres. Durant la jornada, hi haurà un espai de jocs de rol a càrrec de Dystopian.

    Aquesta edició homenatja Josep Maria Joan i Rosa, fundador, director i ànima del Museu del Joguet de Catalunya que va morir el juliol de l’any passat als 84 anys. Per un costat, és la imatge del cartell, amb una reproducció del pòster de la primera Festa del Joguet, el 1994. Per l’altre, dos anys després es tornaran a repartir 200 baldufes personalitzades, aquest cop amb el seu nom i amb el logotip d’aquesta edició.

    Activitats per descobrir el patrimoni i taller d’estampació sobre roba La Xarxa de Museus de les Comarques de Girona organitzarà dues activitats gratuïtes durant la jornada (d’11 a 13 h) per a nens a partir de 8 i 6 anys, respectivament. Per un costat, hi haurà el taller per aprendre a jugar al joc de taula “Museus en Joc” i descobrir el patrimoni. Per l’altre, el taller “La impremta daurada dels Museus de les comarques de Girona”, un taller d’estampació sobre roba. La impremta daurada és una petita impremta ambulant que fa accessibles tècniques tradicionals d’estampació. Conté un joc de segells amb diferents objectes de les col·leccions dels Museus de les Comarques de Girona, i tinta daurada que permet estampar bosses de tela.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Cultura

    Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món

    4 d'Agost de 20264 Vistes
    Cultura

    El Gat Negre Reggae Fest celebrarà la seva tercera edició aquest dissabte, 1 d’agost

    31 de Juliol de 202624 Vistes
    Cultura

    Castelló d’Empúries es prepara per viure una nova Festa Major de Sant Llorenç amb cinc dies d’activitats per a tots els públics

    28 de Juliol de 20264 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.