Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • El caliu de la pedra i el sabor de la badia: la recepta autèntica de Can Cervera a Roses
    • Comença la collita de Poma de Girona amb el lema ‘Tot l’any, pomes d’aquí’ i una predicció de més de 100 mil tones
    • Aquesta Festa Major, posa’t el mocador i viu les Barraques!
    • LA FESTA MAJOR MÉS POLÈMICA
    • Gestió i identitat pròpia: Instal·lacions Aurel Rastrojo
    • Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món
    • L’Hospital de Figueres crea la Unitat funcional del pacient amb peu diabètic formada per un equip multidisciplinari
    • Living Roses Premium Week sortejarà una setmana d’experiències valorada en 4.000 euros
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Cultura»El Museu de l’Empordà inaugura «metAMORfosis», una nova exposició comissariada per joves d’entre 16 i 20 anys
    Cultura

    El Museu de l’Empordà inaugura «metAMORfosis», una nova exposició comissariada per joves d’entre 16 i 20 anys

    13 de Novembre de 20258 Vistes
    El Museu de l’Empordà inaugura "metAMORfosis", una nova exposició comissariada per joves d’entre 16 i 20 anys

    Es podrà visitar del 14 de novembre de 2025 al 15 de març de 2026, i comptarà amb diferents activitats relacionades

    El Museu de l’Empordà inaugura el divendres 14 de novembre a les 19 h la mostra “metAMORfosis”. L’exposició, fruit d’una idea sorgida del projecte “Transistor” de la Xarxa Transversal d’Activitats Culturals, ha estat comissariada per un grup de joves, d’entre 16 i 20 anys, participants al programa NUC. Residència d’art i creació de continguts per a joves.

    Aquest programa, que va tenir lloc entre els mesos de març i juliol de 2025, és una iniciativa que vol connectar la mirada jove amb els espais de cultura. Els joves que hi van participar van treballar col·lectivament explorant com parlar de l’amor a través dels llenguatges de l’art, la mediació i l’experiència vital.

    La proposta expositiva «metAMORfosis» és el resultat d’aquest procés fet per joves i adreçat a tothom, una proposta que entén l’amor com un procés viu, plural i en transformació constant. A partir de relats personals, reflexions col·lectives i obres del fons del Museu de l’Empordà, la mostra convida a mirar l’amor des de múltiples perspectives, desmunta mites i repensa les moltes formes possibles d’estimar. A més, l’exposició acaba amb un àmbit participatiu on totes les persones que la visiten poden respondre a la pregunta: «I tu, com estimes?».

    L’exposició es complementa amb un programa d’activitats adreçat als diferents tipus de públic del Museu. S’han programat un seguit de visites comentades a l’exposició a càrrec de les comissàries: Daynara Arias Diaz, Joana Carreras Comas, Jan Iglesias, Iman Kichouhi Birrou, Uxia Oubiña González, Violeta Pineda Garralda, Gabriela Poniatowska, Paula Quintana Ruiz, Paula Rios Romero, Mafalda Rutgers i Martina Yiansens Giménez; i d’Eduard Bech Vila, el director del Museu de l’Empordà, obertes al públic en general. Atenent al públic jove també s’ha organitzat el taller “TikTok: Xarxes, Creació i Cultura”, adreçat a joves d’entre 16 i 30 anys, que impartirà Cabrafotuda, un projecte de creadors de contingut amb gairebé 500.000 seguidors.

    En el marc de l’exposició, el Museu acollirà les Jornades PAD. Patrimoni Art Digital és un projecte que impulsa l’art digital, la cocreació i la participació de joves artistes, acostant-los als museus i al patrimoni com a espais de creació contemporània.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Cultura

    Nits de Circ arriba a la sisena edició amb un espectacle que portarà a Roses els millors trapezistes volants del món

    4 d'Agost de 20264 Vistes
    Cultura

    El Gat Negre Reggae Fest celebrarà la seva tercera edició aquest dissabte, 1 d’agost

    31 de Juliol de 202624 Vistes
    Cultura

    Castelló d’Empúries es prepara per viure una nova Festa Major de Sant Llorenç amb cinc dies d’activitats per a tots els públics

    28 de Juliol de 20264 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.