Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram WhatsApp
    Trending
    • Dipsalut activa aquest estiu el programa de control de dutxes i sorres a vuitanta-una platges de la Costa Brava
    • Sant Joan: L’inici de l’estiu
    • Els concerts i les projeccions de cinema a l’aire lliure encapçalen les activitats d’estiu a Figueres
    • Miquel Àngel Castaño assumeix l’alcaldia de Pont de Molins
    • L’Alt Empordà és la comarca de Girona amb major detecció de casos nous de maltractaments a persones grans el 2025
    • Israel Galván s’endinsa en l’univers de Dalí i la ciència en el marc de Platform Dalí
    • La Casa de la Cultura Les Bernardes aprofundeix en la salut dels mars amb dues conferències i la presentació del llibre Mar paisatge, de Daniela Colafranceschi
    • Som Vila-sacra – Junts pel Progrés presenta Pep Velasco Navarro com a candidat a l’alcaldia per a les municipals de 2027
    WhatsApp X (Twitter) Facebook Instagram
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Hotel Octavia Cadaques
    Petrolis Figueres - Venda de gasoil a domicili - Carburants i combustibles
    • Inici
    • Agenda
    • Empresa & Serveis
    • Entrevistes
    • Gastronomia
    • Fires i Festes
    • Actes Socials
    • Gent i Oci
      • Homenatges Vellesa
      • Especial Dona Empresària
      • Especial Fires Santa Creu
      • Especial anversari CRAE
      • Especial Vi de l’Empordà
      • Gent de l’Empordà
      • Especial Eleccions
    • Salut i Bellesa
    • Curses
      • Cursa de la Dona de Figueres
      • Cursa de la Dona de Roses
      • Cursa de la Dona de Castelló d’Empúries
      • Cursa de la Dona Port de la Selva
      • Corre per les Mames Llançà
      • Embruixada BTT Llers
      • + Curses
    • Notícies
      • Notícies de l’Alt Empordà
      • Notícies de Girona
      • Notícies de Cultura
    • Pobles
      • Alt Empordà Poble a Poble
      • L’Encant de l’Empordà
      • L’Empordà
    Revista CRAE · Cultura comerç i oci
    Inici»Gent i Oci»Dona Empresària»Míriam Monteys: “Per avançar, és important saber quina dona vols ser”
    Dona Empresària

    Míriam Monteys: “Per avançar, és important saber quina dona vols ser”

    28 de Febrer de 202339 Vistes
    Míriam Monteys

    El Dia de la Dona es converteix en la setmana de la Dona a Qualia Centre Wellness. La seva directora, Míriam Monteys, ha programat activitats i xerrades gratuïtes del 6 a l’11 de març i promocions especials durant aquesta setmana.

    Tota la setmana estarà enfocada a tractar i cuidar la dona: per això s’impartiran tallers gratuïts amb consells d’autocura, de bellesa des d’un enfoc ayurvèdic, d’alimentació saludable, xerrades per enfortir la feminitat…

    “Tots aquests anys d’estar al capdavant d’un centre de benestar com el nostre i de passar consulta de teràpies naturals m’estan donant una idea de la imatge que té la dona d’ella mateixa de baixa autoestima, sentiment de culpa, servitud, d’estar constantment comparant-se, sentint que mai és suficient, pendent de l’aprovació externa per sentir-se plena etcètera”, comenta.

    Prendre consciència d’aquesta realitat fruit de la pròpia experiència personal, familiar, social i professional l’han portat a enfocar les seves teràpies a acompanyar dones en el seu procés d’autoreafirmació, autoestima, realització personal, reposicionament i autocura.

    “Canviar no és tan fàcil com ens fan creure les frases tipus Mr. Wonderful de les tasses de te. Quan portem tants anys funcionant d’una determinada manera, costa de cop fer-ho diferent. Primer cal saber quina dona vols ser, perquè dins de cada una de nosaltres hi ha totes les dones possibles (en el taller de les deesses gregues s’explica molt bé), i després anar-hi poc a poc, de forma orgànica, sense forçar i amb molt d’amor i bondat cap a una mateixa. No és fàcil però és possible. Vivim en un entorn social que enalteix i reforça els atributs masculins com la competitivitat, la consecució d’objectius, l’èxit i la fama… Un entorn que ha matxacat la nostra sensibilitat i ens ha portat a perdre el contacte amb la nostra essència femenina”.

    Aprendre a connectar amb aquesta feminitat apagada i enfortir-la és l’objectiu dels tallers que s’estan organitzant a Qualia. Tota la informació es pot trobar a qualia.cat, a les xarxes socials (@qualiafigueres a Instagram i qualia.figueres a Facebook), per telèfon al 972 511 400 o per whatsapp al 695 90 10 19.

    8M
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Entrades relacionades

    Dona Empresària

    Núria Escarpanter: “El 8M és també un dia de memòria per reconèixer les dones que han construït el nostre poble”

    26 de Febrer de 202619 Vistes
    Dona Empresària

    Míriam Lanero: “El 8M ha de ser una mobilització col·lectiva per treballar la igualtat cada dia de l’any”

    26 de Febrer de 202612 Vistes
    Dona Empresària

    Júlia Gil: “El 8M és memòria, reivindicació i el compromís de treballar per una igualtat real cada dia”

    26 de Febrer de 202613 Vistes
    Cerca
    • Aj Santa Llogaia
    • Ajuntament Avinyonet
    • Ajuntament Vilasacra
    • Ajuntament Armentera
    • Hotel Octavia
    • Restaurant Sa Gambina
    • Estanc n8
    • Estanc n8
    • Retec SL
    • Assessoria Lloret
    • Mineralia
    • Matfi3
    • Pinsos Casademont
    • Vidres Empordà
    • Teo Jordà
    • ICAD
    • Taller Juanola
    • Empordalia
    • Trull Boadella
    • Can Marti
    • Kassandra Shop
    • MotoNatura
    • Fincas Giron
    • Restaurant La Vinya
    • Travel Master
    • Residencia Canina VilaDescans
    • Guia Restaurants
    • CRAE
    • CRAE
    • CRAE
    Revista CRAE Figueres
    Contacte

    REVISTA CRAE
    C. Fossos 20
    (Cantonada C. Colom)
    17600 Figueres
    Alt Empordà, Girona

    T: 872 01 57 27
    M: 650 750 661

    info@revistacrae.cat

    Informació
    • Qui Som
    • Agenda de l’Alt Empordà
    • Últimes notícies de l’Alt Empordà
    • Contacte i situació
    • Revista Crae
    • Guia Restaurants
    • Política de Privacitat
    Categories
    • Cultura de l’Alt Empordà
    • Empreses i serveis de l’Alt Empordà
    • Entrevistes de l’Alt Empordà
    • Especial Eleccions
    • Fires i Festes de l’Alt Empordà
    • Gastronomia de l’Alt Empordà
    • Homenatges a la vellesa de l’Alt Empordà
    • Salut i bellesa a l’Alt Empordà
    Facebook X (Twitter) Instagram Pinterest
    • Política de Privacitat
    © 2026 CRAE REVISTA CRAE.

    Escriviu a sobre i premeu Intro per cercar. Premeu Esc per cancel·lar.