Parlem amb Josep Maria Terradas, Gerent de Tot Rodó S.L.
Quins serveis ofereix Tot Rodó S.L.?
Tot Rodó S.L. ofereix una atenció ràpida i immediata del món del neumàtic i dels remolcs; ara bé, recomanem la cita prèvia per donar el millor servei i ser el màxim d’efectius.
Quines marques de neumàtics serviu?
La nostra empresa proporciona tota mena de marques de rodes i, per això, ens considerem especialistes; d’aquesta manera servim la marca i model que el client necessita.
Neumàtics de les 3 esses: Segurs, sostenibles i satisfactoris
Certament, i a hores d’ara, els fabricants posen als nemàtics uns indicadors perquè els clients puguin valorar tres característiques i decidir millor la seva compra. Són l’adherència, el consum de combustible i el soroll que generen.
El sector del nemàtic aposta cada vegada més per la sostenibilitat i per la innovació; en aquest sentit, augmenten les segones marques que fabriquen amb qualitat cada cop més alta, sobretot des del mercat asiàtic.
Punxada arreglada i alineació perfecta
Tot Rodó S.L. té el servei de reparació de punxades que complementa amb l’alineació precisa de les rodes, ja que disposem de la maquinària especialitzada per a realitzar-ho.
Vacances sobre rodes
Recomanem que abans de fer un viatge o anar de vacances passeu pel nostre taller i farem la revisió de la pressió dels neumàtics, perquè de les rodes ha d’estar ben compensada per poder fer una conducció ideal.
Remolcs en venda, de lloguer i a mida
Una altra de les especialitats de Tot Rodó és el subministrament de remolcs. La nostra marca estrella és Yunque, que té la millor solució per als professionals, com ara de la construcció o jardineria, per posar dos exemples.
Els remolcs Yunque tenen una qualitat molt alta i disposen d’una gran diversitat de models per adaptar-se a les necessitats de l’usuari i, a més, poden fabricar-lo a mida. Per a les persones que el necessiten ocasionalment, els aconsellem el nostre servei de lloguer.
Quin és l’equip de Tot Rodó?
Som sis professionals que us atenem al carrer Nou de Figueres, núm. 237, de dilluns a divendres, de 08:30 a 13:00 i de 15:00 a 19:00 hores.


