El restaurant Can Barbes de Pontós va obrir les portes ara fa tres anys. Però l’experiència en l’hostaleria ve de lluny. «Els meus pares van començar amb un restaurant a Mieres, a la Garrotxa», explica Jordi Arboix, propietari i cap de cuina de Can Barbes. Arboix és un professional forjat a casa, va estudiar a l’Escola d’Hostaleria de Figueres, completant la seva formació amb pràctiques a l’Antaviana i a l’hotel Pirineus de la capital empordanesa. Entre alguns dels plats més especials de la casa hi trobem el pollastre amb ratafia, la llengua de vedella guisada i l’arròs de llamàntol.
Al capdavant del restaurant està obtenint molts bons resultats i els comentaris dels clients situen al de Pontós com un espai gastronòmic amb un magnífic tracte. En diuen que és una «autèntica experiència d’atenció propera i familiar» i que ofereixen una «atenció excel·lent, bon menjar, gustós i abundant», i n’hi ha qui deixa molt clar que no pots marxar sense tastar l’arròs!
A Can Barbes també destaquen els esmorzars de forquilla i els excepcionals menús amb una insuperable relació qualitat-preu, que varia entre els 11 euros el menú diari i els 15 euros els festius.

Obert de dimarts a diumenge.
Carrer Pou Comú, número 4.
Tel. 972 98 00 57


